Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg vil og ha penger. :<

Du kan ta en tur på Strandkaien, så kan du dele litt av det du tjener med meg, siden jeg kom opp med den geniale ideen? =D

Lenke til kommentar
Jeg vil og ha penger. :<
Du kan få jobben min. Nattevakt med halvannen jævlige timers overtid fordi det kommer en kontroll denne uken, og ting skal se brukbart ut.. Misunner ikke den stakkars jævelen som tar over etter meg. Jaja, bare drøye to uker igjen heldigvis.
Lenke til kommentar

Brain Hemorrhage

 

1 1/2 oz. Peach Schnapps

1/4 oz. of Baileys Irish Cream

Splash of grenadine syrup

 

Pour into a shooter glass. Slowly pour Irish Cream into Schnapps so that it forms a "brain" in "formaldehyde." Dribble the grenadine (dribbling onto a spoon then into the Schnapps helps) directly into the center of the Irish Cream mass. As the grenadine amount slowly increases it will eventually burst through the Irish Cream creating a brain hemorrhage.

 

98758770_fe492c044d.jpg

Lenke til kommentar

Å fyfaen som jeg kjeder meg. Sitter på skolen og har regneark-kurs. Ikke faen om jeg gjørde dumme oppgavene.

 

edit: Er helt sykt trøtt i dag og. Jeg fatter det ikke. Nå har jeg sovet 22 timer på 2 døgn. Jeg burde jo vært uthvilt, når jeg har sovet 11 timer hver natt, men nei da, er mer trøtt en noen gang :roll:

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...