Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 True that. Heldigvis har min mor skjønt dette. Fikk Blackadder for noen dager siden i bursdagsgave fra min bror og hun elsket det. I'm blessed. Blackadder er så fantastisk genialt. Har du sett A Bit of Fry and Laurie? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". Samt alt jeg kommer over av og med Jimmy Carr, Dara Ó Briain (ei venninne av meg ser ham live rundt om i Irland 4-5 ganger i året elns. Virker i alle fall sånn.), Ronnie Ancona, Johnny Vegas, Ross Noble og Rich Hall. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Black Books er også kvalitet <3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". (...) Jeg anbefaler lytting.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". Samt alt jeg kommer over av og med Jimmy Carr, Dara Ó Briain (ei venninne av meg ser ham live rundt om i Irland 4-5 ganger i året elns. Virker i alle fall sånn.), Ronnie Ancona, Johnny Vegas, Ross Noble og Rich Hall. rich hall virker ustyrtelig kjedelig egentlig :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". (...) Jeg anbefaler lytting.. Ah, det er radio? Jeg har egentlig kun hørt dem prate om det i QI, og siden jeg liker Alan så godt, så fikk jeg lyst til å utforske det. Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". Samt alt jeg kommer over av og med Jimmy Carr, Dara Ó Briain (ei venninne av meg ser ham live rundt om i Irland 4-5 ganger i året elns. Virker i alle fall sånn.), Ronnie Ancona, Johnny Vegas, Ross Noble og Rich Hall. rich hall virker ustyrtelig kjedelig egentlig :\ Hver sin mening. Jeg finner ham ganske underholdende. Som i den astronomi-episoden. Black Books er også kvalitet <3 Og The Mighty Boosh. <3 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 De har begynt å selge Freia påskeegg... hvorfor må de teste viljestyrken min sånn Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 De har begynt å selge Freia påskeegg... hvorfor må de teste viljestyrken min sånn Og lommeboken.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Mm, det er jo sabla dyrt og. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor må jeg alltid begynne med gøye ting så sent...? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor må jeg alltid begynne med gøye ting så sent...? Om kvelden er alt så mye gøyere. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Om kvelden er alt så mye gøyere. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Eller tilbringer kveldene med å se det på PC-en mens jeg ler med latteren som skremmer vettet av søstrene mine og et par kompiser fra Steinkjer. Av typen lettere manisk, gal professor ispedd en dose heksekakling. Endret 8. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Erigert som faen. Ta tak i problemet, og dra noen raske beslutninger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Erigert som faen. My bad. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har venninner på twitter som poster ting som "I HAVE BOOB SWEAT! I NEVER GET BOOB SWEAT!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Alt for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg