Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

True that. Heldigvis har min mor skjønt dette. Fikk Blackadder for noen dager siden i bursdagsgave fra min bror og hun elsket det. I'm blessed.

Blackadder er så fantastisk genialt.

Har du sett A Bit of Fry and Laurie?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". Samt alt jeg kommer over av og med Jimmy Carr, Dara Ó Briain (ei venninne av meg ser ham live rundt om i Irland 4-5 ganger i året elns. Virker i alle fall sånn.), Ronnie Ancona, Johnny Vegas, Ross Noble og Rich Hall.

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". Samt alt jeg kommer over av og med Jimmy Carr, Dara Ó Briain (ei venninne av meg ser ham live rundt om i Irland 4-5 ganger i året elns. Virker i alle fall sånn.), Ronnie Ancona, Johnny Vegas, Ross Noble og Rich Hall.

rich hall virker ustyrtelig kjedelig egentlig :\

Lenke til kommentar

Personlig kunne jeg tenke meg å se "The Alan Davies Show". (...)

Jeg anbefaler lytting..

Ah, det er radio? Jeg har egentlig kun hørt dem prate om det i QI, og siden jeg liker Alan så godt, så fikk jeg lyst til å utforske det.

rich hall virker ustyrtelig kjedelig egentlig :\

Hver sin mening. Jeg finner ham ganske underholdende.

Som i den astronomi-episoden.

Black Books er også kvalitet <3

Og The Mighty Boosh. <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...