Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde mobilapp-utvikling som eget fag. Ingenting var godt nok for læreren, som forøvrig aldri var til stede. Ofte ikke når vi skulle ha forelesning engang.

Slimda: Er det fra den shady filmen hvor han er et ninja-indianer-spøkelse og skal redde en skog fra å bli sagd ned?

"Forest Warrior" eller hva den heter, gidder ikke å lete etter den i DVD-hylla. :p

Lenke til kommentar

Slimda: Er det fra den shady filmen hvor han er et ninja-indianer-spøkelse og skal redde en skog fra å bli sagd ned?

Jeg har ikke sett en eneste Walker, Texas Ranger-scene, men jeg så den giffen der på nettet en gang. Og da er det bare å google etter "chuck norris chainsaw hand"

Lenke til kommentar

Men herregrisen så kjedelige dere er da.

Jeg sov en førmiddagsdupp på 20 minutter og har vært oppe og spist middag / sløvet på sofaen med QI mens jeg prøvde å forklare mamma humoren.

Nå hører jeg på 30-40-tallsmusikk og diverse jazz mens jeg lurer på hva jeg skal ta meg i kveld.

Lenke til kommentar

Men herregrisen så kjedelige dere er da.

Jeg sov en førmiddagsdupp på 20 minutter og har vært oppe og spist middag / sløvet på sofaen med QI mens jeg prøvde å forklare mamma humoren.

Nå hører jeg på 30-40-tallsmusikk og diverse jazz mens jeg lurer på hva jeg skal ta meg i kveld.

Erke-britisk humor kan ikke forklares til folk som ikke skjønner det. Jeg kan vise en hvilken som helst Monty Python sketsj/episode til mamma, og hun bare "Hva er egentlig meningen med dette? Skal det være morsomt at han slår han andre med en fisk? Eller er det tegnefilmene som er artige?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

He-he, du har rett i det. Jeg har gitt opp å prøve og forklare folk "the meaning of liff", om de ikke forstår det.

Tingen er at mamma liker Stephen Fry og hun liker "Nytt på nytt", så da antok jeg at hun ville like QI også, men så langt er det - i min familie - kun jeg som setter meg ned og ser reruns fra sesong 1 og 2 på BBC Entertainment flere ganger i uken, og ler meg skakk.

Eller tilbringer kveldene med å se det på PC-en mens jeg ler med latteren som skremmer vettet av søstrene mine og et par kompiser fra Steinkjer.

Av typen lettere manisk, gal professor ispedd en dose heksekakling. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...