Bytex Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Norris er superkristen, han har aldri bannet i filmene sine. Han er fortsatt awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg gir beng, jeg er lut lei av Norris. Var det lenge før internett begynte å hause ham opp med memes etc også. Antar det er det som skjer når du ser "Walker, Texas Ranger" nesten hver natt i flere år. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Norris er superkristen, han har aldri bannet i filmene sine. Han er fortsatt awesome. Så siden han ikke vil banne må de fjerne all banning fra filmen... Litt opptrang? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Toten FHS, psykologilinja. Som er mye artigere, og mye mindre seriøst enn det høres ut som Kan det i det hele tatt bli mer useriøst enn psykologi på en folkehøyskole? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Bachelorgrad i multimedieteknologi på høyskole? Jeg husker nada seriøst. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Du sier noe der. En bachelor i mobil apputvikling ved NITH kommer vel ganske høyt opp på listen det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Norris er superkristen, han har aldri bannet i filmene sine. Han er fortsatt awesome. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vi hadde mobilapp-utvikling som eget fag. Ingenting var godt nok for læreren, som forøvrig aldri var til stede. Ofte ikke når vi skulle ha forelesning engang. Slimda: Er det fra den shady filmen hvor han er et ninja-indianer-spøkelse og skal redde en skog fra å bli sagd ned? "Forest Warrior" eller hva den heter, gidder ikke å lete etter den i DVD-hylla. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Slimda: Er det fra den shady filmen hvor han er et ninja-indianer-spøkelse og skal redde en skog fra å bli sagd ned? Jeg har ikke sett en eneste Walker, Texas Ranger-scene, men jeg så den giffen der på nettet en gang. Og da er det bare å google etter "chuck norris chainsaw hand" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Men herregrisen så kjedelige dere er da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Når pinlig stillhet oppstår, flasher man rumpa. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Men herregrisen så kjedelige dere er da. Jeg sov en førmiddagsdupp på 20 minutter og har vært oppe og spist middag / sløvet på sofaen med QI mens jeg prøvde å forklare mamma humoren. Nå hører jeg på 30-40-tallsmusikk og diverse jazz mens jeg lurer på hva jeg skal ta meg i kveld. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Når pinlig stillhet oppstår, flasher man rumpa. Vi alle venter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Men herregrisen så kjedelige dere er da. Jeg sov en førmiddagsdupp på 20 minutter og har vært oppe og spist middag / sløvet på sofaen med QI mens jeg prøvde å forklare mamma humoren. Nå hører jeg på 30-40-tallsmusikk og diverse jazz mens jeg lurer på hva jeg skal ta meg i kveld. Erke-britisk humor kan ikke forklares til folk som ikke skjønner det. Jeg kan vise en hvilken som helst Monty Python sketsj/episode til mamma, og hun bare "Hva er egentlig meningen med dette? Skal det være morsomt at han slår han andre med en fisk? Eller er det tegnefilmene som er artige?" Endret 8. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vi alle venter. Men jeg synes jo ikke det er pinlig stillhet Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 True that. Heldigvis har min mor skjønt dette. Fikk Blackadder for noen dager siden i bursdagsgave fra min bror og hun elsket det. I'm blessed. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 He-he, du har rett i det. Jeg har gitt opp å prøve og forklare folk "the meaning of liff", om de ikke forstår det. Tingen er at mamma liker Stephen Fry og hun liker "Nytt på nytt", så da antok jeg at hun ville like QI også, men så langt er det - i min familie - kun jeg som setter meg ned og ser reruns fra sesong 1 og 2 på BBC Entertainment flere ganger i uken, og ler meg skakk. Eller tilbringer kveldene med å se det på PC-en mens jeg ler med latteren som skremmer vettet av søstrene mine og et par kompiser fra Steinkjer. Av typen lettere manisk, gal professor ispedd en dose heksekakling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg