Bytex Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Pfff, når jeg var liten spilte Dumdum Boys i gymsalen på skolen. I 8. klasse i 1992 fantes ingen tøffere band enn dem. Problemet var at det var midt i skoletida, så når 45 minutter var over ville gutta komme tilbake på scenen og spille ekstranummere, men da var alle elevene forsvunnet til neste time Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er lett sjalu på det, Bytex! Å få se DDB på skolen, må være noe av det råeste ever. Det var like etter at "Transit" kom ut, eller? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er for gammel og opptatt til å begynne på folkehøyskole. Pft, mange litt "eldre" som gikk samme året som meg ^^ Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Året mitt på FHS var virkelig et av de beste i mitt liv, helt fantastisk! Gled deg Hvor og hvilken linje? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er for gammel og opptatt til å begynne på folkehøyskole. Pft, mange litt "eldre" som gikk samme året som meg ^^ Jammen jeg har fast jobb, leilighet som må betales og lignende. Men virker som plass nr. 1 til å få kjæreste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 En kompis på 30 droppa alt det der og dro på FHS. Han endte opp med å dra på tur til Guatemala elns, og er nå lykkelig gift der. Med andre ord, de særeste ting skjer på FHS. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvor og hvilken linje? Toten FHS, psykologilinja. Som er mye artigere, og mye mindre seriøst enn det høres ut som Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 En kompis på 30 droppa alt det der og dro på FHS. Han endte opp med å dra på tur til Guatemala elns, og er nå lykkelig gift der. Med andre ord, de særeste ting skjer på FHS. Dét skjer selv ikke meg. Er for glad i Norge til å forlate det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Sikkert like greit. Men du kan jo ende opp i Rustefjelbma med kone og unger. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er for gammel og opptatt til å begynne på folkehøyskole. Pft, mange litt "eldre" som gikk samme året som meg ^^ Jammen jeg har fast jobb, leilighet som må betales og lignende. Men virker som plass nr. 1 til å få kjæreste. Kanskje det ville putta et smil på avataren din? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er SÅ stolt etter å ha brukt mange timer i Minecraft på å lage en skyvedør som spiller musikk og kaster høner når den åpner seg. Men så ser jeg litt på diverse ting andre har laget, og føler mitt bare er som noe et lite barn kunne laget Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kanskje det ville putta et smil på avataren din? Aldri. Kirby har spist Yoshi. Enhver person ville blitt depressiv av det. Er SÅ stolt etter å ha brukt mange timer i Minecraft på å lage en skyvedør som spiller musikk og kaster høner når den åpner seg. Men så ser jeg litt på diverse ting andre har laget, og føler mitt bare er som noe et lite barn kunne laget Sitter og ser på videoer av Terraria-konstruksjoner. Folk er så jævla gærne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tenkte jeg skulle gjøre skolearbeid, men er vanskelig å konsentrere seg: http://www.youtube.com/watch?v=5jUKZmVtaU0 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg tenkte også å gjøre skolearbeid, men så er det fortsatt ikke lagt ut noen nye oppgaver, og de jeg leverte i forrige uke er fortsatt ikke retta. Dette faget er sløvere enn jeg antok. I alle fall når de setter av en time til å opprette en blogg og en time til å skrive et velkomstinnlegg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tenkte jeg skulle gjøre lekser, men... Facebook, Minecraft, forum.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Tenkte at jeg skulle gjøre sk...nei vent. Jeg har jo fast jobb og tjener masse penger mens jeg skriver dette! Endret 8. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 For lite tid...alt for lite tid. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tenkte at jeg skulle gjøre sk...nei vent. Jeg har jo fast jobb og tjener masse penger! Word bro' Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Alle gyldige unnskyldninger. Min unnskyldning i dag er en tråd for merkelig fanart hos SA. Og hva enn annet jeg finner i gibbis og pyf. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fy faen for en jævla pingleunge Chuck Norris er... “In ‘Expendables 2,’ there was a lot of vulgar dialogue in the screenplay. Fot this reason, many young people wouldn’t be able to watch this. But I don’t play in movies like this,” Norris explained. Ble skuffet nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg