Sidious Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Morgen, folkens. Tror det blir kinobesøk og Mission Impossible: Ghost Protocol i kveld. Noe å se fram til iallfall. Først må jeg bare se å komme i gang med en oppgave eller to... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Morn ja... da har jeg sovet siden kl. 17 i går (ikke helt sammenhengende da, våknet en halvtime i 20tiden og 4-5tiden) Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, da sitter jeg på skolen. Kjempemorsomt! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Skolen skal ikke være kjempemorsom. Den skal være døll og iblant lærerik. Har du ikke enda ikke forstått det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Elevene her hadde det nettopp kjempemorsomt med konsert da. Hoppa opp og ned, og sang med. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Man skal jo ikke se bort fra at skolen er en fin arena for hjernevask av uvitende ungdommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Brødskive med peanøttsmør og ripsgele er forøvrig like godt som jeg husker det fra sist jeg åt det - for rundt 20 år siden. Og jeg har flere ganger funnet skolen kjempemorsom. Hovedsaklig fritimene da vi spilte poker og blackjack i kantina. Tjente inn nok cash til mat på ei uke på en god runde blackjack. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Elevene her hadde det nettopp kjempemorsomt med konsert da. Hoppa opp og ned, og sang med. Skulle ønske vi fikk en konsert... Her er vi heldige om vi får se en dokumentar om norges språkhistorie fra 1995.. Gleder meg til høsten, da blir det folkegøyskole! Da blir det andre boller! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Husker vi fikk oppleve konsert et par ganger i året på ungdomsskolen, med random punk- og rockeband som turnerte rundt om på skolene, samt nå og da et halvkjent band. Minstesøss fikk oppleve Gode Ord Dør Sist i fjor, jeg er fortsatt lett sjalu. Hakke sett dem på år og dag. På vgs var det hovedsaklig konsert med med husbandene fra musikklinja, så da var det ikke like stas. De fleste skulka vi til fordel for å gjøre som nevnt over. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg fikk oppleve et rockeband når jeg gikk på barneskolen. Men jeg husker ikke hva de het, selv om jeg fikk autografen til han ene. Etter jeg hadde fått det, tenkte jeg "hva pokker er så spesielt med autografen?" Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Det er en gjøk her i bygget som tar avisen min hver morgen, tror jeg må henge opp en lapp til tyven. Tips til hva jeg kan skrive? Klarer ikke å tenke på noe som ikke får meg til å høres ut som en fjomp. Endret 8. februar 2012 av Coa Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hva med å slutte med å abonnere på avis? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Løser du problemene dine ved å gi opp? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nei, men jeg ser ikke vitsen med å abonnere på en avis du ikke får lest, når du heller kan abonnere på den digitalt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er en gjøk her i bygget som tar avisen min hver morgen, tror jeg må henge opp en lapp til tyven. Tips til hva jeg kan skrive? Klarer ikke å tenke på noe som ikke får meg til å høres ut som en fjomp. Vent med balltre. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nei, men jeg ser ikke vitsen med å abonnere på en avis du ikke får lest, når du heller kan abonnere på den digitalt. Jeg kan ikke ta med meg PCen på do. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nei, men jeg ser ikke vitsen med å abonnere på en avis du ikke får lest, når du heller kan abonnere på den digitalt. Jeg kan ikke ta med meg PCen på do. Smartmobiler har stor nok skjerm til å lese det digitalt. Alternativt kan du sette opp et kamera som filmer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jepp, kamera som filmer på do funker veldig bra for politikere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Minstesøss fikk oppleve Gode Ord Dør Sist i fjor, jeg er fortsatt lett sjalu. Hakke sett dem på år og dag. Det var de som spilte her nå For åttende klasse. Gleder meg til høsten, da blir det folkegøyskole! Da blir det andre boller! Året mitt på FHS var virkelig et av de beste i mitt liv, helt fantastisk! Gled deg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg er for gammel og opptatt til å begynne på folkehøyskole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg