Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med at du har begynt å skrive som en fjortis?

Fordi jeg ikke har vært trøtt i hele dag, og nå som jeg har lagt meg blir jeg våken... Og klarer ikke stoppe å Stumble.

Evt kan det være derfor, men jeg skal stoppe.

Natta :love:

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Da tør jeg vedde på at han er en av de som får vanlig hodepine, og kaller det migrene. Akkurat som de som blir forkjøla om vinteren og kaller det influensa..

Overraskande kunnskapslaust til å kome frå den kanten. Eg har migrene som gjer vondt, gjer meg fotosensitiv, ødelegger synet mitt frå tid til anna, men svært sjelden gjer meg sengeliggende, og svært sjeldent gjer meg satt ut av spill i meir enn ein halvtime-time, sjølv om han kan være heile dagen. Eg seier ikkje dermed at du er ei pingle som burde lere deg å bite tennene saman, og hadde satt pris på om du ikkje ANTOK at folk med mindre invalidiserende migrene ikkje har det på ordentlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Woo! Fikk sett litt nordlys i kveld også, men det var svakt.

Prøvde først å stå utenfor huset, men der var det nada, så jeg måtte inn i den mørke, skumle skogen og stå der i en fem minutters tid før jeg så noe.

Ikke like spektakulært som tidligere kvelder - til tross for at alarmene mine tilsier at det er sterkere enn sist jeg så det her.

Likevel var det like magisk og vakkert som ellers.

Lenke til kommentar

Overraskande kunnskapslaust til å kome frå den kanten. Eg har migrene som gjer vondt, gjer meg fotosensitiv, ødelegger synet mitt frå tid til anna, men svært sjelden gjer meg sengeliggende, og svært sjeldent gjer meg satt ut av spill i meir enn ein halvtime-time, sjølv om han kan være heile dagen. Eg seier ikkje dermed at du er ei pingle som burde lere deg å bite tennene saman, og hadde satt pris på om du ikkje ANTOK at folk med mindre invalidiserende migrene ikkje har det på ordentlig.

Mente jo selvfølgelig ikke at bare sengeliggende kvalifiserer som migrene. Men må innrømme jeg er overraska over at man kan komme seg så raskt som en halvtime, har aldri vært borti det før. Men da vet jeg det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...