Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, har hørt at anfall er glad i å være i senga... Hahaha, touche. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sove, deretter st opp. Bruker ikke senda til mye annet.. I dag er bursdagen til Charles Dickens. Så det så. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Når jeg får migrene, blir jeg sittende i en stol i et dunkelt rom og ikke gjøre noe. Må ha det helt stille rundt meg, og da hører jeg tinnitusen min, som som regel gjør ting enda mer frustrerende. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 skakke væra lett. drikk vann også legger du deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Når jeg får migrene, blir jeg sittende i en stol i et dunkelt rom og ikke gjøre noe. Ikke ulikt alle andre dager altså? OH FUCKING SNAP! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg vil ha biiiiil Jeg har biiiiil. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har biiiiil. Kan jeg få den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Når jeg får migrene, blir jeg sittende i en stol i et dunkelt rom og ikke gjøre noe. Ikke ulikt alle andre dager altså? OH FUCKING SNAP! Jo, ganske ulikt andre dager. Jeg bruker stort sett datamaskinen min, ser film, leser bøker og hører på musikk. Dette gjør jeg ikke når jeg har migreneanfall. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg vil spille Wordfeud på engelsk. Anyone? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har en kollega som er sengeliggende hele dagen om han får migrene. Er merkelig, det der. Det blir jeg også når jeg har anfall. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jippi, blir på spandert enda en Brussel tur Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det blir jeg også når jeg har anfall. Du er for sent ute Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg vil spille Wordfeud på engelsk. Anyone? I'm game! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 I'm game! Yey! Legg til HedvigRok da! Jeg er for øvrig skitdårlig i Wordfeud. Så man vinner alltid mot meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 ...sier han som har pult på seg unge han ikke visste om engang. Jada, sant det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, har hørt at anfall er glad i å være i senga... Hahaha, touche. Griser, hele gjengen! Jeg vil spille Wordfeud på engelsk. Anyone? I'm in! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 I'm in! Send invite ^^ HedvigRok Men jeg skal legge meg snart nå da..og jeg har fått en haug med invites nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg