Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er ikkje særleg glad i å prate i telefonen eg heller, men eg tar han på jobb. Det er faktisk ei heilt anna sak å ta telefonen på jobb enn å ta si eiga telefon når det er eit ukjent nummer som ringer.

Dette er forbløffende sant. De som ringer deg på jobb vil ikke snakke med deg. De vil snakke med den personen som jobber der. Det gjør hele forskjellen.

Jeg liker heller ikke ukjente nummer. Sjekker telefonkatalogen og ringer opp igjen. Er det viktig ringer de uansett en gang til. Jeg liker ikke å ringe til andre jeg kjenner heller (foretrekker sms/nett/RL), men det går og greit når jeg er på jobb.

Lenke til kommentar

Det er det. Han ble født for 200 år siden. Gamle karen. :love:

In other news, så har jeg hodepine. Kan ikke evolusjonen evolusjonere bort hodepine?

Synes de burde funnet en permanent kur mot migrene nå :( Som ikke senker blodtrykket.

Lenke til kommentar

Har en kollega som er sengeliggende hele dagen om han får migrene. Er merkelig, det der.

Det blir jeg også når jeg har anfall.

Jeg også. Men så er det en annen på jobb som kan få "migrene" mens han jobber, og bare går og setter seg en halvtimes tid så går det over. Han andre blir borte en dag hvis han har migrene.

Da tør jeg vedde på at han er en av de som får vanlig hodepine, og kaller det migrene. Akkurat som de som blir forkjøla om vinteren og kaller det influensa..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...