Anvlaibar Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Lett å tulle med, men telefonskrekk er faktisk et problem veldig mange personer har. Flere titalls millioner lider av problemet. Hvordan finner man ut av slikt tro. En spørreundersøkelse vil vel inneholde store mørketall, da de med telefonskrekk ikke tar telefonen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Synes ikke veldig synd på de akkurat. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvordan finner man ut av slikt tro. En spørreundersøkelse vil vel inneholde store mørketall, da de med telefonskrekk ikke tar telefonen. Man spør synske personer. Nei, si det. Ikke godt å si. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fuck you pasta screws!! Y U NO WANNA STAY ON THE FORK!!!!1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kjører all netttrafikk gjennom svensk VPN = Hallo Svenske reklamer på youtube! :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvordan får dere reklame på Youtube? Det har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har til gode å installere adblocker etter jeg formaterte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10077885 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Mine stalkingskills er svake Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Mine stalkingskills er svake Øvelse gjør mester. Jeg er nå ekspert i å stalke folk. I dag har jeg forresten lært søte niendeklassinger alt om å skrive jobbsøknader og å søke jobb ^^ Endret 7. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Mine stalkingskills er svake Øvelse gjør mester. Jeg er nå ekspert i å stalke folk. I dag har jeg forresten lært søte niendeklassinger alt om å skrive jobbsøknader og å søke jobb ^^ Det har gått nedover tydeligvis, er rart, for denne personen burde egentlig vært ganske lett å finne noe ut om. Jeg har funnet ut mye mer om random folk jeg ikke har visst hva het til og med. Var ei som jobba på butikken her som jeg klarte å finne ganske bra med info om, bla. så fant jeg jobbliste, så jeg kunne sjekke når hun jobbet Til den andre kommentaren... har vi ikke NAV til sånnt Endret 7. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Greit hvis vi kan holde niendeklassene unna Nav en lita stund i hvertfall. Selv om jeg ga dem noen linker til Navs hjemmesider for tips og maler til søknader. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tyggis is in da hause Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 I dag har jeg forresten lært søte niendeklassinger alt om å skrive jobbsøknader og å søke jobb ^^ Hvis jeg skulle lært niendeklassinger om sex, så hadde jeg fått boner. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis jeg skulle lært niendeklassinger om sex, så hadde jeg fått boner. De skal jo forsåvidt lære å tre på kondomer da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 De skal jo forsåvidt lære å tre på kondomer da. Kondomer er for nabbs. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis jeg skulle lært niendeklassinger om sex, så hadde jeg fått boner. De skal jo forsåvidt lære å tre på kondomer da. Ikke verdens vanskeligste sak. Det håndterer du vel fint? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kondomer er for nabbs. And that's is how I met your mother... and aids Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ikke verdens vanskeligste sak. Det håndterer du vel fint? Er ikke astrofysikkvanskelig nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg