Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter i forelesning og ikke spist paa et dogn, trodde jeg kunne gaa tidlig for aa rekke kantina men neida, den aapna ikke for 8 den :hrm:

Hva slags skole har forelesninger før kantina er oppe? Trodde kantina var et obligatorisk sted å starte dagen. :p

Det var i alle fall sånn på HiNT. Lærerne gikk alltid innom for en kopp kaffe og vafler.

For min del var det baguett eller wraps, og herlig og usunn brus eller sjokomelk. For å supplementere vannflaske og yoghurt. :p

Lenke til kommentar

Okay, ringer tilbake og tilbyr praksisplass.

Jeg er skeptisk, det er sånn "Ikke ring oss, vi ringer deg"-opplegg.

Kom meg da ut av senga også, og oppdaga til min glede at sluket i dusjen var fullt av lange, blonde, falske hår som gjorde at jeg nå har tørket opp en liten oversvømmelse på badet. Sweet.

Matematikk for Spillprogrammering, men var akuratt pause saa jeg fikk meg noe aa ete.

Ah. Still. Ublu tid å starte på.

Det er en av fryktene mine i fall jeg begynner å studere igjen. Ingen fag som begynner etter 9:30. :p

Lenke til kommentar

Det har du rett i, men siden dette er via NAV og arbeidsformidlinga her i dalen, så er det 3 dager i uken fra 10 til 15 for å se hvordan jeg fungerer i en vanlig jobb.

Jeg hadde også heller ringt deg.

Jeg hadde foretrukket at de sendte meg en SMS, da jeg avskyr å prate i telefonen, men jeg antar at det ikke er særlig profesjonelt, så da får jeg heller overvinne skrekken.

Lenke til kommentar

Ikke merka noe til det på de jobbene jeg har hatt, men det er vel forskjellig fra person til person.

Då eg skulle få jobb via NAV var det ein fulltidsstilling.

Vel, de vet ikke om jeg takler en fulltidsstilling, derfor er det praksisplass i noen uker først for å se hvordan det går, og så kanskje noen måneder til om det går bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...