Demantios Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 *gi kaffe til PepsiCo* *drikkepå* pepsico: Sånn er det når man cruiser rundt hele natta Ja visst faen ;( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 SNART HELJ!!!! morn folkens Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 American Dad er jo genialt. Hvorfor gadd jeg aldri se det før nå? =D Mornmorn Espen. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 *HÆLJ Mornmorn Espen American Dad er jo genialt. Hvorfor gadd jeg aldri se det før nå? =D Ja, det er fantastisk! Har tilogmed fått -rese hekta på det, og hun er ikke veldig glad i serier =D Se signaturen min btw Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 American Dad. Og jeg er tydeligvis blind. Jeg har ikke fått med meg at folk har vært innom klasserommet, og det enda til jeg venta på dem. o_O Fått gjort noe bra noe i dag, Espen? ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 skjer i verden? Nei du vet, krig og fred og skog å sånt. Skjer i grimstad? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 skjer i verden? Nei du vet, krig og fred og skog å sånt. Skjer i grimstad? WINBACK!!! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 WINBACK!!! Det er jo lett da Jeg er sinsykt trøtt... SKjønner ikke det, sov en time etter jobb igår, og la meg kl 12 og stod opp 8 på morran idag, burde jo være nok søvn det:( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er jo lett da Det er jo penger servert på søvlfat Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er jo penger servert på søvlfat Få en saftig timelønn nå da, så kan du kjøpe den diamant ringen til meg, som jeg alltid har ønsket meg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er dere to sikre på at dere ikke er ett slags gammelt ektepar? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Vi var aldri gift.. Jeg hørte et kall.. Så jeg måtte reise fra Espen, og mens jeg vandret rundt jorden, så fant han seg en ny, det var selvfølgelig hjerteskjærende for meg å se, men det som er viktigst for meg er at Espen har det bra.. Endret 5. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vi var aldri gift.. Jeg hørte et kall.. Så jeg måtte reise fra Espen, og mens jeg vandret rundt jorden, så fant han seg en ny, det var selvfølgelig hjerteskjærende for meg å se, men det som er viktigst for meg er at Espen har det bra.. Tror deg ikke... I ett tidligere liv dere var gift, kanskje? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg å Espen har alltid vært skapt for hverandre, i forrige liv, dette og neste, så ja, vi har nok vært gift og kommer til å bli det engang, men ikke i dette liv, pga jeg måtte reise fra han, og han klarer ikke å holde all sin kjærlighet inne, så han måtte ut å finne seg en han kunne dele den med.. Og det... var ikke meg.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Haha, mulig det blir CeBit i år allikevel, da x) Da drar vi muligens i morra. Haha, planlegging ftw! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Rørende historie, P. Jeg har enda ikke fått noe informasjon av Gro ang. matteprøven, så jeg vurderer å ringe henne og snakke om å ta den på fredag etter fransken, for da tømmes jo huset uansett, siden de fleste av folkene skal ha gym da. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg har lyst på en ordentlig kopp kaffe, istedenfor det mølet vi har her på jobb.. Blir nesten dårlig av å drikke det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 P: holder 340kr timen? Nie: vi har vært det i tidligere liv... problemet er att han valgte og bli en mann, og det gikk ikke helt bra for meg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kommer du opp på 350, så skal jeg være fornøyd!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg