Stoddart Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Herrejesus. 10 timer redigering for 2min8sek film... dette bør gå raskere etterhvert, hvis ikke er jeg screwed!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Velkommen til videoredigering 101. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Herrejesus. 10 timer redigering for 2min8sek film... dette bør gå raskere etterhvert, hvis ikke er jeg screwed!!! Det er ikke uten grunn at de som lager youtube-video shows sier det er sinnssykt mye arbeid å redigere, når folk maser på ny video annahver dag. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er gjerne det som tar livet av dagens youtube show, de prøver å imøtekomme hva fansen vil, alså oftere episoder, som gjør at kvaliteten på episodene går ned, som gjør at folk klager enda mer, som gjør at ingen vil se på mer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Egen leilighet! Weee! :----D Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Egen leilighet! Weee! :----D Nice. Vi har hatt quiz med elevene i dag. De er så flinke at. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Egen leilighet! Weee! :----D Nice. Vi har hatt quiz med elevene i dag. De er så flinke at. "Ok barn, hvor mange jägershots trenger Hedvig før hun blir full?" Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 "Ok barn, hvor mange jägershots trenger Hedvig før hun blir full?" Jeg fikk en personlig hilsen fra ene læreren min på folkehøgskolen der han sa han var imponert over hvor mange schnapps jeg kan drikke, og fortsatt holde meg relativt stødig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 "Ok barn, hvor mange jägershots trenger Hedvig før hun blir full?" Jeg fikk en personlig hilsen fra ene læreren min på folkehøgskolen der han sa han var imponert over hvor mange schnapps jeg kan drikke, og fortsatt holde meg relativt stødig. Ikke sant? Et ypperlig spørsmål til Quizen, med andre ord, siden du tydeligvis tåler langt mer enn hva du ser ut som. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg fikk en personlig hilsen fra ene læreren min på folkehøgskolen der han sa han var imponert over hvor mange schnapps jeg kan drikke, og fortsatt holde meg relativt stødig. Husker du noe fra kvelden, da? Kanskje han.. utnyttet deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det blir ikke i kveld fort nok, jeg vil sove. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg fikk en personlig hilsen fra ene læreren min på folkehøgskolen der han sa han var imponert over hvor mange schnapps jeg kan drikke, og fortsatt holde meg relativt stødig. Husker du noe fra kvelden, da? Kanskje han.. utnyttet deg? Var vel heller omvendt. Læreren gikk under bordet, og Hedvig tok seg til rette. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Egen leilighet! Weee! :----D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Hun er en slik predator, ja. Slitsomt å bli voldtatt av damer på hver eneste fest jeg er på. TENK PÅ OFRENE! Endret 6. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ja, men det er et seriøst problem. Vi hører jo aldri om damene som gjør overgrep. Kun menn, menn, menn. Det er nesten slik at man skulle ville få folk til å tro at damer ikke gjør sånt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ja, men det er et seriøst problem. Vi hører jo aldri om damene som gjør overgrep. Kun menn, menn, menn. Det er nesten slik at man skulle ville få folk til å tro at damer ikke gjør sånt. Sikkert fordi menn som blir voldtatt av damer, aldri orker å anmelde deilig sex? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ikke all sex er deilig sex, Kev. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Han har sett dårlig sex på filmen, nemlig. Og lest blogginnlegg om frustrerte jenter som ikke blir tilfredsstilt av kjærestene sine. Derav dårlig sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg