Anvlaibar Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) For første gang er jeg enig med deg når det gjelder musikk! (Mitt liv er komplett.) e: Min favoritt: http://www.youtube.com/watch?v=Pjn3LGOdoiU Går aldri lei! Endret 5. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (...) amnestesi-leger (...) Jøss, det var en spennende profesjon.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvordan var det i Skaun da? Artig som alltid. Greie jenter, god nachos og artige gjøremål. Høres hyggelig ut. Jeg har ingen slike erfaringer med Skaun. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Blir Øysand regna som Skaun? I såfall har jeg mange fine barndomsminner derfra ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, jeg må slutte å trene. Alltid en eller annen søt jente der, selv i dag på en søndag med heftig snøvær. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, jeg må slutte å trene. Alltid en eller annen søt jente der, selv i dag på en søndag med heftig snøvær. Er ikke søte jenter positivt? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, jeg må slutte å trene. Alltid en eller annen søt jente der, selv i dag på en søndag med heftig snøvær. De blir så flaue over de små vektene dine, at når du treffer de på byen, så vil de ikke ha deg? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, jeg må slutte å trene. Alltid en eller annen søt jente der, selv i dag på en søndag med heftig snøvær. Er ikke søte jenter positivt? Somregel jo, men helst i en annen setting + at jeg egentlig lovet meg selv å ta en pause fra å prøve meg på jenter etter jeg gikk på en smell for en liten stund tilbake. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, jeg må slutte å trene. Alltid en eller annen søt jente der, selv i dag på en søndag med heftig snøvær. Er ikke søte jenter positivt? Somregel jo, men helst i en annen setting + at jeg egentlig lovet meg selv å ta en pause fra å prøve meg på jenter etter jeg gikk på en smell for en liten stund tilbake. Dette må du fortelle om Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Blir Øysand regna som Skaun? I såfall har jeg mange fine barndomsminner derfra ^^ Nei, Øysand er Melhus. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Dette må du fortelle om Han gikk til feil sted og gikk hjem med en jentegutt.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 De blir så flaue over de små vektene dine, at når du treffer de på byen, så vil de ikke ha deg? Nice one Hadde jeg vært i benken så hadde det kanskje vært tilfellet, holder meg til pullups hvis jeg skal vise meg frem Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, Øysand er Melhus. Da er Skaun ganske kjipt, bortsett fra Tonje. Må smiske litt i tilfelle ho skulle finne på å lese her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Dette må du fortelle om Han gikk til feil sted og gikk hjem med en jentegutt.. Da tror jeg heller jeg hadde fått lættis over situasjonen i ettertid enn å bli deppa over det :!: Endret 5. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Somregel jo, men helst i en annen setting + at jeg egentlig lovet meg selv å ta en pause fra å prøve meg på jenter etter jeg gikk på en smell for en liten stund tilbake. Aw. Pause høres litt kjipt ut da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Dette må du fortelle om Han gikk til feil sted og gikk hjem med en jentegutt.. Da tror jeg heller jeg hadde fått lættis over situasjonen i ettertid enn å bli deppa over det Å bli deppa over jenter, er første skritt over i feil fil! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei, Øysand er Melhus. Da er Skaun ganske kjipt, bortsett fra Tonje. Må smiske litt i tilfelle ho skulle finne på å lese her. Ja, Skaun er jævlig kjipt. Vi regner det som stedet mellom Orkdal og Trondheim hvor alle regler opphører og det er bare landeveisrøvere og innavla voldtektsmenn der. Tenk "Deliverance". Ikke for det, jeg har flere gode venner som kommer fra Skaun, men det er enklest å tenke på at de ikke egentlig kommer derifra, men at de bare bor der. Midlertidig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Idyllisk i Buvika da ^^ Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 KAKER! Nå slapper vi helt av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg