Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg må slutte å trene. Alltid en eller annen søt jente der, selv i dag på en søndag med heftig snøvær.

Er ikke søte jenter positivt?

Somregel jo, men helst i en annen setting + at jeg egentlig lovet meg selv å ta en pause fra å prøve meg på jenter etter jeg gikk på en smell for en liten stund tilbake.

Lenke til kommentar

Nei, jeg må slutte å trene. Alltid en eller annen søt jente der, selv i dag på en søndag med heftig snøvær.

Er ikke søte jenter positivt?

Somregel jo, men helst i en annen setting + at jeg egentlig lovet meg selv å ta en pause fra å prøve meg på jenter etter jeg gikk på en smell for en liten stund tilbake.

Dette må du fortelle om

Lenke til kommentar

Dette må du fortelle om

Han gikk til feil sted og gikk hjem med en jentegutt..

Da tror jeg heller jeg hadde fått lættis over situasjonen i ettertid enn å bli deppa over det laugh.gif

Å bli deppa over jenter, er første skritt over i feil fil!

Lenke til kommentar

Nei, Øysand er Melhus.

Da er Skaun ganske kjipt, bortsett fra Tonje. Må smiske litt i tilfelle ho skulle finne på å lese her.

Ja, Skaun er jævlig kjipt.

Vi regner det som stedet mellom Orkdal og Trondheim hvor alle regler opphører og det er bare landeveisrøvere og innavla voldtektsmenn der. Tenk "Deliverance".

Ikke for det, jeg har flere gode venner som kommer fra Skaun, men det er enklest å tenke på at de ikke egentlig kommer derifra, men at de bare bor der. Midlertidig. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...