Kakeshoma Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Skole. Lærerutdanning Jeg liker forsåvidt selve praksisen, det er bare så kjipt å måtte begynne å stå opp tidlig om morran igjen, fem dager i uka :!: Hehe. Og det skal fortsette i mange, mange, mange, mange år.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 I hva da? Hater også praksisopplegg... Forresten, noen som vet når det er vanlig å søke lærling? Skole. Lærerutdanning Jeg liker forsåvidt selve praksisen, det er bare så kjipt å måtte begynne å stå opp tidlig om morran igjen, fem dager i uka :!: Det er ikke kjipt så fort du blir vant til det. Da blir det naturlig å bli trøtt i 22-23 tida og stå opp før vekkeklokka ringer hver dag. Også dropper du å snu døgnet 12 timer i helgene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er ikke kjipt så fort du blir vant til det. Da blir det naturlig å bli trøtt i 22-23 tida og stå opp før vekkeklokka ringer hver dag. Også dropper du å snu døgnet 12 timer i helgene. Jo, det er alltid kjipt Men skal ikke klage så altfor mye, er mange som har praksis steder som Selbu og Orkanger, som må opp mye tidligere enn meg. Har vært heldig og fått sentralt to år på rad nå. Men fortsatt kjipt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Vurderer og rydde bort julepynten i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er kanskje en god ide. Jeg har fortsatt julekalendern min hengende, men resten er stappa inn i skapet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jepp. Nå blir det enda tommere her. Trenger mer greier. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Julepynt er drøyt stusselig, og enda stusseligere når det står fremme til lenge etter jul. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Julepynt er drøyt stusselig, og enda stusseligere når det står fremme til lenge etter jul. Det er barten på avataren din også... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg synes det er stusselig at det har blitt kult å være antijul. Akkurat som det har blitt kult å være sosialt tilbakestående. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Finnes det noe fasit på hva som er kult? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Finnes det noe fasit på hva som er kult? Åjada. Sånn som nå for tida er det veldig kult å være helt imot det flertallet liker, uansett om det er bra eller ikke. Man må i tillegg gjøre alt man kan for å skille seg mest mulig ut, så man må gjøre det alle andre gjør for ikke å skille seg ut. Også må man hele tiden referere til hvor geeky man er. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Cornelis Vreeswijk er utrolig deilig på en rolig søndag Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Cornelis Vreeswijk er utrolig deilig på en rolig søndag Cornelis Wresjwiik? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Cornelis_Vreeswijk Uavhengig av hvordan det skrives, er det flott musikk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Skal opereres til fredag. I morra er jeg innkalt til en sykehustime kl 11.30. "Dagen skal bestå av samtaler med sykepleiere, kirurger, amnestesi-leger og andre. Midt på dagen vil det være en hyggelig lunsj før vi avslutter ved 16.30-tida." Omtrent det stod det i innkallelsen. Har aldri hørt om noen som har vært på en sånn "opplevelsesdag" på sykehuset noen dager før en operasjon. Operasjonen er ikke særlig omfattende, alvorlig eller stor, heller. Noen som vet? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Cornelis Vreeswijk er utrolig deilig på en rolig søndag For første gang er jeg enig med deg når det gjelder musikk! Nostalgi til tusen, satte på det nå. Er oppvokst med en far og mor som elsket det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Cornelis Vreeswijk er utrolig deilig på en rolig søndag Lalalalalalala, lalalalala Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Enig. http://www.youtube.com/watch?v=IWHxsqOl_v0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg