Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I hva da? Hater også praksisopplegg...

Forresten, noen som vet når det er vanlig å søke lærling?

Skole. Lærerutdanning :p

Jeg liker forsåvidt selve praksisen, det er bare så kjipt å måtte begynne å stå opp tidlig om morran igjen, fem dager i uka :!:

Det er ikke kjipt så fort du blir vant til det. Da blir det naturlig å bli trøtt i 22-23 tida og stå opp før vekkeklokka ringer hver dag. Også dropper du å snu døgnet 12 timer i helgene.

Lenke til kommentar

Det er ikke kjipt så fort du blir vant til det. Da blir det naturlig å bli trøtt i 22-23 tida og stå opp før vekkeklokka ringer hver dag. Også dropper du å snu døgnet 12 timer i helgene.

Jo, det er alltid kjipt :( Men skal ikke klage så altfor mye, er mange som har praksis steder som Selbu og Orkanger, som må opp mye tidligere enn meg. Har vært heldig og fått sentralt to år på rad nå.

Men fortsatt kjipt :p

Lenke til kommentar

Finnes det noe fasit på hva som er kult?

Åjada. Sånn som nå for tida er det veldig kult å være helt imot det flertallet liker, uansett om det er bra eller ikke. Man må i tillegg gjøre alt man kan for å skille seg mest mulig ut, så man må gjøre det alle andre gjør for ikke å skille seg ut. Også må man hele tiden referere til hvor geeky man er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal opereres til fredag. I morra er jeg innkalt til en sykehustime kl 11.30. "Dagen skal bestå av samtaler med sykepleiere, kirurger, amnestesi-leger og andre. Midt på dagen vil det være en hyggelig lunsj før vi avslutter ved 16.30-tida." Omtrent det stod det i innkallelsen. Har aldri hørt om noen som har vært på en sånn "opplevelsesdag" på sykehuset noen dager før en operasjon. Operasjonen er ikke særlig omfattende, alvorlig eller stor, heller. Noen som vet? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...