Bytex Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Vel, vi hadde ikke mikro hjemme, men bensinstasjonen hadde. Og der fikk man kjøpe frossenburgere (fyll og alt beinfrossent og varmet i mikro), det var populært å samles der og henge og spise "burger". Så vi tenkte "hvorfor ikke frossenpizza". Kokt pizza smaker ikke bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Så forresten det går an å kjøpe hermetisert cheeseburger. Skulle nesten prøvd det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Den smakte kylling fortalte han meg på Skype. har hengt opp plakater på butikken her Endret 4. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Naaaaaw. Utrolig at to 16 åringer hvor en bor på vest og den andre på østkanten kan lage musikk sammen. På MPG viser de det mest utenkelige. Gøy å høre på folk som ikke kan synge og er elendige til å skrive tekster. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Begge er fra "hitserien" AF1 (alle for 1) som gikk på barnetv for noen år siden. Hun er blitt kjempepen siden hun var sist på TV med tannregulering og fjortis sveis. AF1 handlet om masse fjortiser, der ene sida var ballettdansere og andre sida var hip hoppere, også ble de tvunget til å dele øvingslokale, og masssssssssssssssssssssssssssssssssse drama pga det. Fordi de var så "forskjellige", vestkantfolk vs østkantfolk og alle stereotypene som finnes. Også ble hun jenta vi så forelzka i sjefen for rapperne også masse intriger. Endret 4. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 har hengt opp plakater på butikken her Send den til meg Den får 12 m² å utforske! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bra du følger Bytex. Lydteknikerne bør få sparken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Fikk ikke med meg hvorfor den valse-sangen stoppet etter et vers og startet pånytt..fail much? Edit: "Men The Canoes, som sang som nummer sju i finalen fikk uvante problemer da musikken falt ut underveis i deres sang «It Seemed Like A Good Idea At The Time». " Javel da. Ingen musikere på scenen såklart. Endret 4. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 har hengt opp plakater på butikken her Send den til meg Den får 12 m² å utforske! Hvorfor lar du den ikke utforske hele huset ditt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nei, skal jeg finne meg en øl, et par lugubre internettsider og åpne smekken mon tro? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 det ER vel hele huset hennes. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hvorfor lar du den ikke utforske hele huset ditt? det ER vel hele huset hennes. Duh. Fattig student. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Bor selv på 12m² og det å ha toalett, pc, seng og ytterdør aldri mer enn noen få skritt unna kan ikke undervurderes. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 12 kvadrat er jo forsåvidt bare rommet mitt, men det andre er fellesområder der jeg ikke tror en søt liten kattepus hadde blitt satt pris på Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ser ikke på MGP, men har Sami Ædnan vunnet ennå? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Så de som synger mest falskt og har dårligst tekst går videre med 3 plass... Flotte greier. Og musikken har kvalt stemmen til nesten alle finalistikerne. Hvorfor vant ikke Silya? Endret 4. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Gamer.no -> Vinn grom spillskjerm fra BenQ -> Bli linket til artikkel fra 2004. Power. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 sjøl har jeg 17 kvadrat pluss eget bad og lite kjøkken. ikke store greiene men funker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Litt gøy at "mancave-en" min er større enn det enkelte her bor på. Gamer.no -> Vinn grom spillskjerm fra BenQ -> Bli linket til artikkel fra 2004. Power. Det er for å skille ut idiotene. Folk med IQ som er så lav at de ikke klarer å navigere rundt på TEK-nettverket for å finne artikkelen burde egentlig vært fratatt retten til å være på internett. Det samme gjelder de forp#"¤" fjortizzene med rosablogg og smiley-avhengighet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nei, skal jeg finne meg en øl, et par lugubre internettsider og åpne smekken mon tro? Hva ble det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg