L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Nachos har ikke, og har aldri hatt, noe på en pizza å gjøre. Samme med ananas. Endret 4. februar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nacho's <3 Jeg bare elsker Coop også. Fikk med en 6-Pack med Pepsi på kjøpet, konge! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kunne ikke vi bare bombet hele midtøsten og blitt ferdig med det? Så kan vi heller rydde opp skadene av radioaktiviteten, og flytte folk dit i etterkant. Da har vi potensiale til å bygge enorme høyteknologiske byer på ruinene av steinalderkultur. Tenk på stakkars uskyldige mennesker da! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Fasiten Nå er det, uheldigvis for deg, jeg som nedsetter fasitene i Norges Fasiter. Og fasiten på nachos på pizza = veldig bra. Så du må nok ha noe annet å vise til. Personlig mening perhapps? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Kunne ikke vi bare bombet hele midtøsten og blitt ferdig med det? Så kan vi heller rydde opp skadene av radioaktiviteten, og flytte folk dit i etterkant. Da har vi potensiale til å bygge enorme høyteknologiske byer på ruinene av steinalderkultur. Tenk på stakkars uskyldige mennesker da! Det er ingen uskyldige mennesker der. Bare hedninger. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Pizzaen var egentlig ganske meh. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ferdigpizza er uten unntak, helt jævlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 "Alle" løper jo rundt og spiser sushi nå for tiden. Det er jo "in". Sushe er inspirert i fra en rett, hvor de lar laks råtne i 7 måneder. Veldig..VELDIG dyrt i japan for tiden. Karl pilkinton ftw Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 mmmMMMM oppdrettslaks full av alt mulig rart Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nachos har, og har aldri hatt, noe på en pizza å gjøre. Samme med ananas. Vise ord. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nachos har, og har aldri hatt, noe på en pizza å gjøre. Samme med ananas. Vise ord. Dere to er rare mennesker! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Ferdigpizza er uten unntak, helt jævlig. Ikke så rart du syns når du glemmer å føkkings steke den... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Så, Bundy - åssen gårre med katten nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Den smakte kylling fortalte han meg på Skype. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Den smakte kylling fortalte han meg på Skype. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg prøvde frossenpizza i mikrobølgeovn en gang når jeg var fjortis. Det var ikke godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg prøvde frossenpizza i mikrobølgeovn en gang når jeg var fjortis. Det var ikke godt. Brukerfeil. Det går om man har grillfunksjon i mikroen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg