Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Våkna panikkslagen i dag. Jeg hadde en ekstremt livaktig drøm om at jeg hadde klart å drepe alle fiskene i akvariet Du kan adoptere kattekreket jeg har ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Du kan adoptere kattekreket jeg har ? Send den til Chuck Testa. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg drømte at jeg drepte zombier. Blitt en ganske gjentagende drøm i det siste. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg drømte at jeg drepte zombier. Blitt en ganske gjentagende drøm i det siste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Virkelig? Lyst å spille Zombie-spill med meg? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hva slags spill er det? Jeg er helt clueless på sånnn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Åh, det finnes mange sånne spill. Left 4 Dead for eksempel, eller Killing Floor Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Du kan adoptere kattekreket jeg har ? Send den til Chuck Testa. Orker ikke bli sparket i trynet for ingenting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg drømte at jeg drepte zombier. Blitt en ganske gjentagende drøm i det siste. Hvordan var det i Skaun da? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Den nye Nacho grandiosan står i ovnen atm! Luks gudd! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hvordan var det i Skaun da? Artig som alltid. Greie jenter, god nachos og artige gjøremål. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Våkna nå jeg. Det er så kjedelig å sove bort hele dagen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Faen så mange dumme folk som ikke klarer å lage ordentlige titler... Uansett, TV2 kan melde at Gunnar har fått blekkpatronprissjokk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Sånn, da var leiligheta rydda. Dvs, støvsugd og kasta søppel i plastpose... ... Neste storskritt er å ta plastposene ut av leiligheten, men det tar vi etter. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Da har jeg kjøpt meg Samsung Galay tab Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Da har jeg kjøpt meg Samsung Galay tab Tror du har blitt lurt... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Sånn, da var leiligheta rydda. Dvs, støvsugd og kasta søppel i plastpose... ... Neste storskritt er å ta plastposene ut av leiligheten, men det tar vi etter. Ditto. Kjøkkenet og stua er nå ganske så strøkent. Tok et par timer, though Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Sukk. Har fortsatt oppvasken... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 masse oppvask her også. ikke mitt vel og merke. var inni "midten" av køben i sta, fant et awesome sted jeg ska kjøpe kebab/smørbrød eller et eller anna annet fordi det så ut som et bra sted og det var mye å velge i. så kjøpte meg mochi på en japansk sjappe og sushi etter det. sol og greier i dag! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hva er så stort med Sushi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg