Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det jeg sa. Driver å printer ut plakat nå, for å henge opp i den lokale butikken.

edit: jævelen hoppet opp til andre etasje, også inn, luftet ut et rom i natt..

holdt på å drepe kattekreket når jeg skulle på dass, skvatt..

edit: bbl, skal besvime

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg hadde kasta katta ut asap og lukket ethvert dør og vindu.

Ikke faen om et kattekrek skal innom der jeg bor. Er jo allergisk. :(

Enig.

Når bestekompisen min og jeg dro til Stavanger hver sommer, sov vi i årevis nede i kjellerstuen på noen forjævlige 70-tallssofaer uten fjæring eller noe sånt (vi var unge og dumme, herpa jo ryggen totalt), og der nede ble det varmt med to laptoper, to gutter, en TV som kronisk sto på, en platespiller, eksterne disker og alskens, så vi sov med vinduene oppe og en morgen våkna vi til at vi var fulle av kattehår og jeg hadde en forjævlig dag siden jeg reagerte på alle hårene jeg våkna med overalt. Jævelen hadde også dritt like utenfor vinduet, så lukta var jo enda verre enn vanlig.

Forøvrig har jeg nettopp kommet hjem etter byturen i går.

Vi skulle hjem med siste buss, men så feil på tabellen og kom fem minutter for sent, gikk tilbake til baren hvor vi satt med gode venner og drakk videre til de vi satt med inviterte oss til å sove hos dem.

Så klokken 2 i natt satte mannen i huset i gang med å lage nattmat. Ei gedigen gryte med kjøttboller, løk, poteter, brokkoli og andre ting. Pappa kalte det "joika på speed". Og rødvin, øl og alkohol til måltidet. Vi slutta av halv fem i morges, det mest classy nachet jeg har vært på så langt. ;)

Våkna halv ti til god frokost med hjemmebakt grovbrød og hjemmelaget leverpostei, laks, egg og andre saker.

Satt og så ut over et snedekt Trondhjem og prøvde å fokusere øya, men det gikk så som så. Så var det bussen hjem halv tolv for så å finne ut at pappa ikke var edru nok til å kjøre enda og mamma var blitt sjuk i løpet av gårdagen og ikke kunne hente oss.

Det var en forjævlig gåtur hjem, for å si det slik.

Frisk luft og mosjon kurerer ikke skallebanken min i alle fall, den ble faktisk verre. Ble så svimmel at jeg måtte stoppe flere ganger og all sneen gjorde det hele blendende hvitt, med trykk på blendene, var nesten frista til å ta frem solbrillene, men jeg klager ikke (nei, de av dere som ikke har forstått det, dette er heller ikke en klage, så bare ti stille med dere), jeg hadde det utrolig morsomt og det er på'n igjen i kveld med massevis av heite chicks. Og så har jeg sikra meg sjåfør så jeg kommer meg hjem i natt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...