Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 En time til helg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har hatt helg siden mandag, jeg. Arbeidsløshet, ftl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Helg betyr utrolig mye når man jobber. Når man har ferie/arbeidsledig er det samme faen hva slags dag, annet enn gullrekka på NRK/TV2. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 De som ikke har jobb, har de helg hele uka, eller hverdag? Jeg tipper det siste Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 I går hadde jeg seriøst ikke peiling på hvilken dag det var. Måtte sjekke kalenderen for å finne det ut... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Helg betyr utrolig mye når man jobber. Når man har ferie/arbeidsledig er det samme faen hva slags dag, annet enn gullrekka på NRK/TV2. Dessverre har du rett. Håper på praksisplass i lokalavisa neste uke da, slik at jeg har noe å fylle dagene mine med. Oh well, jeg har fått bebisen min i dag. Plutselig frista ikke fylla like mye. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Virker som "forbanna" er den eneste AUF-ledern har... Uansett hva han snakker om er han forbanna på det... Jaja, det er heeeeelg. Jippi. Sleep Talk Recorder Må prøves. Endret 3. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Da blir det Trondhjem om 2,5 timer for å drikke typen til søss under bordet. Har 3 timer på meg til å få ham kanakkas før jeg må ta siste bussen hjem. Jævlig irriterende at det ikke går nattbuss til Orkanger på fredager. Kun på lørdager. Oh well, blir grisefylla i morra om ikke annet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Mens jeg sitter på orkangerbussen. Det var godt og varmt her ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er litt kjøling her. Akkurat perfekt temperatur egentlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Mens jeg sitter på orkangerbussen. Det var godt og varmt her ^^ Du er i det minste på rett buss, synd du hopper av i Buvika og jeg er i byen i kveld. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 50% på CM HAF X på komplett... Daaaaaamn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1413773 Årets tråd? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1413773 Årets tråd? Hah, sjenialt!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg blander dagene helt sammen når jeg har sommerferie i 3 uker. Må sjekke kalendern på PC'n for å se om det er mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 http://www.diskusjon...owtopic=1413773 Årets tråd? Ha ha, genialt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1413773 Årets tråd? "Alt gir kreft i disse dager. Kaffe, te og fulle mager. Så velg da selv din egen sti. Døden finner alltid ditt hi." Nesten så den dr havner i signatur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 "Alt gir kreft i disse dager. Kaffe, te og fulle mager. Så velg da selv din egen sti. Døden finner alltid ditt hi." Nesten så den dr havner i signatur. Målet med livet er ikke å gå i graven med en kjernesunn kropp. Jeg vil mye heller falle om av utmattelse, med en sjokolade i den ene handa, et glass vin i den andre og en sigar i munnviken. Og i det døden omfavner meg skal jeg tenke "Dæven! Dette var jaggu moro!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Eller for min del, "dæven, jeg har nappa loffen hver dag i 70 åååååååååååååår *død" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg