Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jaokda, kom deg til Buvika før kl. 17:00 imorra så snakkes vi der Greit det, passerer sikkert Buvika på vei tilbake fra Trondhjem. Jeg kan være den litt merkelige venninna alle er usikre på. Se som jeg ligner på ei jente. Nok til å bli sjekka opp av sveiseblinde lesber i alle fall. Dere er gutter VENNINNEkveld! Meg da? Du får lov Men så er det jo det med å finne frem til Buvik da Å finne frem til Buvik er lett. Bare å følge E39 eller gamle E39. Problemet er å finne frem i Buvik. Endret 2. februar 2012 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg hadde klart å finne frem. Har installert tracking på Hedvig, så hun finner jeg uansett hvor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det vanskelige er å unngå at man ender opp i Børsa, Skaun "sentrum", Eggkleiva e.l. Ender du opp i Ulvåsen har du dratt for langt, men da er du bare 2,8 km unna meg, så ... Win! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Datasmurf, du er LETT den styggeste dama jeg har sett. Og det inkluderer damer med tjukk bart. Endret 3. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Morn! Tenkte jeg måtte titte innom siden det var så lenge sida sist. -26c i dag...ser virkelig ikke fram til å måtte dra den motvillige kroppen min ut døra om en times tid. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Skjer med at det skal være så sykt kaldt i dag a? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 I saw that one coming a mile away Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Winter is coming... Bestilte meg tre første bøkene i går Kommer forhåpentligvis i posten om noen få dager Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Datasmurf, du er LETT den styggeste dama jeg har sett. Og det inkluderer damer med tjukk bart. Ha-ha-ha-ha! Jeg tror jeg skal si meg enig. Har sett mye stygt på damefronten, men meg selv i drag tror jeg tar kaka. Selv andre kompiser i drag ser bedre ut enn meg. Sannsynligvis fordi de har vett til å barbere og sminke seg. Snakker om ting som kommer ... Bestilte meg nettbrett for to dager siden og da jeg sjekka sporinga, var det allerede ankommet Orkanger. Det er det raskeste jeg har fått en dings. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hva slags tablet er det du har bestilt det sjur? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har også lyst på en sånn dings, men de er så satans dyre. Helst et android-brett. 4-5000 er MYE for en liten skjerm. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Noen som har erfaring med å bruke nettbrett som tegnebrett? Finnes det noe på markedet som egner seg til dette? Det hadde vært utrolig kjekt. Ipad har ikke god nok trykkfølsomhet (har den det i det hele tatt?) etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Winter is coming... Bestilte meg tre første bøkene i går Kommer forhåpentligvis i posten om noen få dager Hurra! Har lest alle bøkene selv, på mobilen, så skal kjøpe de når jeg får meg bokhylle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Ingen av nettbrettene har vel trykkfølsom skjerm. De har kapasitiv skjerm, altså reagerer på strøm i huden din. Det er derfor man ikke kan bruke en plastpinne som peker på en nyere mobiltelefon. Må ha noe med magnetisk tupp. Endret 3. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har også lyst på en sånn dings, men de er så satans dyre. Helst et android-brett. 4-5000 er MYE for en liten skjerm. It is. Har vurdert en HP-touchpad http://goo.gl/68ohT og kombinert det med cyanogenmod, tho CM9 må først komme i ordentlig release først. Så...får se :S Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Nå skal jeg snart på sjakkturnering. Wish me luck! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Min far fikk meg akkurat til å smake på en halvferdig portvinssaus, det var ekle saker ass Lukta som rødvin og sjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg