TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Trenger noen smørbrød er det bare å spørre meg. Jeg "smører" gjerne. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Til hvor egentlig? Stjørdal. Skal flytte sammen med dama serru. Stjørdal? Omfg. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Trenger noen smørbrød er det bare å spørre meg. Jeg "smører" gjerne. Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fudge, fudge, fudge! WHAT IS UP? Nice duck. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lykke til d.fudge =) *sukk* Nei skjedde ikke mye spennende her i kveld gitt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Rommet mitt er totalt ryddig nå. Vi har tilogmed støvsugd. Faen så stolt jeg er av meg selv. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Rommet mitt er totalt ryddig nå. Vi har tilogmed støvsugd. Faen så stolt jeg er av meg selv. Kan ikke du komme og rydde hybelen vår også? Snille snille eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Congrats, hvordan føles det? Var det et en kamp mot tiden selv? En episk makt mot noe forferdelig? *kremt* Lol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kan ikke du komme og rydde hybelen vår også? Snille snille eplefe Søte, snille Q. Jeg gjør ingenting uten å få noe igjen for det. Congrats, hvordan føles det? Var det et en kamp mot tiden selv? En episk makt mot noe forferdelig?Bra du kan le, du har åpenbart ikke sett rommet mitt og ikke minst klesskapet som vi kranglet med i går. Vi har brukt ca. 12 aktive arbeidstimer på å bli ferdig med rommet i løpet av gårsdagen og i dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bra du kan le, du har åpenbart ikke sett rommet mitt og ikke minst klesskapet som vi kranglet med i går. Vi har brukt ca. 12 aktive arbeidstimer på å bli ferdig med rommet i løpet av gårsdagen og i dag. 12 timer? ffs...har dere lagt nytt gulv også da? Nei jeg vet hvordan det er..virkelig. Gruer meg til jeg må vaske ned leiligheta, kommer til å bruke noen dager på det =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nei. Rommet mitt er forresten så gigantisk som 2*3 meter med relativt stor seng, ganske stort skap, en CRT-skjerm med pc og skrivebord, nattbord og diverse i seg. Er ikke mye plass å gå på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som aner hvorfor Forumkafeen var stengt bittelitt nå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som aner hvorfor Forumkafeen var stengt bittelitt nå? Feil i The Matrix, not to worry about. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 b-real blir vel litt ustø på hånda i fylla. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Var vel det ja. Sendte han en liten pm jeg vett Endret 4. mars 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Var det b-real som stengte cafeen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei det var ikke meg som stengte DNFK, jeg har sittet i en tlfsamtale nå i godt over en time så jeg tror dere må finne en annen syndebukk Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Uffa meg da. Stilig bilde du har der b-real *nikker med øynebrunene* Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Brent av 17 tusen i dag. Det skjer O_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg