""" Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Sånt er helt normalt på Hamar. Vi ligge alle i buskene og tar bilder på strendene. Andre som gleder seg til nytt album fra Eminem? Med tanke på at han kun har gitt ut dritt siden 96 så gjør jeg ikke det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Andre som gleder seg til nytt album fra Eminem? Nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Det blir litt som facebook og politikere som glemmer at de er helt public når de poster rasistiske meninger på veggen sin. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Andre som gleder seg til nytt album fra Eminem? ja! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Med tanke på at han kun har gitt ut dritt siden 96 så gjør jeg ikke det. Kan jo hende at han glimter til denne gangen. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Storinnhandling på Ikea i morgen! Gruer meg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er vel best å droppe dette før forumet blir dratt inn i nyhetene. "Stort norsk nettforum sprer bildene videre". Lov å kødde/tulle/skrøne litt Andre som gleder seg til nytt album fra Eminem? ja! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Storinnhandling på Ikea i morgen! Gruer meg. Det er jo kjempegøy! Misunner deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Artig å stå opp kl 05 hver dag denne uka. Sitter og svimer på stolen allerede kl 21. Pelle seg i seng-tid nå. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Storinnhandling på Ikea i morgen! Gruer meg. Det er jo kjempegøy! Misunner deg. Morsomt å bruke flerfoldige tusen? Nei! :!: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Artig å stå opp kl 05 hver dag denne uka. Sitter og svimer på stolen allerede kl 21. Pelle seg i seng-tid nå. Det er ikke fysisk mulig....... Hva jobber du med? Om jeg skulle stått opp så tidlig skulle det vært jobben min, så kan jeg legge meg igjen med en gang. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Morsomt å bruke flerfoldige tusen? Nei! :!: Hvis det er noe man trenger eller har veldig lyst på er det jo gøy! Natta, Bytex. Endret 2. februar 2012 av Nopros Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Man innser etterhvert at å sove lenge ikke er livets rett. Derfor legger jeg meg nå for å få inn 6-7 timer hvertfall før jeg skal opp igjen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Noen her som har vært på Rock am Ring før? Jeg er invitert med av en klassekamerat og har veldig lyst til å dra. Men så er det det med pengene da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Begynner å bli smått lei av å analysere bedriftsblogger nå kjenner jeg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Man innser etterhvert at å sove lenge ikke er livets rett. Det er jo i grunn det ettersom kroppen trenger mye søvn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vedder på at det er Anfall som har spredd den rundt hele forumet! hvordan kan du anklage meg for noe sånt? Ingen pulevenner? Jeg har hatt! Endte godt også, så langt. Begynner tidlig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Moderatormelding Ikkje post omtalte bilete av tenåringsjenter Den eller dei som postar seksualiserte bilete av underårige jenter kan bli politianmeldt av forumstyret.Sitat frå Retningslinjene: Brudd på norsk lov blir alltid vurdert anmeldt. Eg skal ikkje forby diskusjon rundt saken, men å poste bilete, informasjon om kvar ein eventuelt kan finne dei, deling gjennom private meldingar og liknande vil bli slått ned på og få konsekvensar for den eller dei som deltek.Oppfordrar samtidig alle som eventuelt kjem over informasjon om at den type aktivitet foregår på forumet om å rapportere det 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 hvordan kan du anklage meg for noe sånt? Unnskyld Det var sikkert Lars. Storinnhandling på Ikea i morgen! Gruer meg. Føler med deg. Ikea er et helvete! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Begynner tidlig? Den må tidlig krøkes som god krok skal bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg