Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Folk fra Verdal'n er trivelige. Ikke noe vondt å si om de Koselig der ^^ Men bedre på Frosta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Enda bedre i Sykkylven. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Folk nord for Skatval er generelt sett trivelige. Jeg liker best de fra Steinkjer og Verdal vel og merke, de fra Grong og Snåsa er litt shady av seg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Folk fra Snåsa snakker rart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Og er suicidale. De to jeg kjente fra Snåsa har begge tatt selvmord. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Og hva hadde de til felles? De hørte på sytingen din. 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har lurt voldsomt på hva denne trønderen sier helt siden jeg så klippet for to dager siden. En trønder på jobb klarte å dekode litt men skjønte ikke så mye han heller PS: Det er ikke tulledialekt. Det er fiskeren med skjegget jeg sikter til. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har lurt voldsomt på hva denne trønderen sier helt siden jeg så klippet for to dager siden. En trønder på jobb klarte å dekode litt men skjønte ikke så mye han heller video PS: Det er ikke tulledialekt. Det er fiskeren med skjegget jeg sikter til. Ai. Jeg må innrømme jeg ikke skjønte alt jeg heller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Og hva hadde de til felles? De hørte på sytingen din. Hahaha, den likte jeg faktisk. Jeg har lurt voldsomt på hva denne trønderen sier helt siden jeg så klippet for to dager siden. En trønder på jobb klarte å dekode litt men skjønte ikke så mye han heller video PS: Det er ikke tulledialekt. Det er fiskeren med skjegget jeg sikter til. Ai. Jeg må innrømme jeg ikke skjønte alt jeg heller Jeg skjønte nesten ingenting, og det er overraskende... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Og hva hadde de til felles? De hørte på sytingen din. Nei, egentlig ikke. Jeg syter bare her, for din glede, kjekken. Jeg syter ikke noe særlig IRL. Also, trønderen der er fra Frøya. Det er jo nesten Møre & Romsdal. Ikke rart det er vanskelig å forstå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Og hva hadde de til felles? De hørte på sytingen din. Nei, egentlig ikke. Jeg syter bare her, for din glede, kjekken. Jeg syter ikke noe særlig IRL. Also, trønderen der er fra Frøya. Det er jo nesten Møre & Romsdal. Ikke rart det er vanskelig å forstå. Skjønner du hva han sier? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg nei? Men jeg sliter med det meste av trønderske dialekter. Jeg foretrekker fintrønder. Visse nabokommuner av Trondhjem høres jo ut som nederlandsk. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Alle her på Hamar har disse bildene. Alle kjenner alle, og alle mottar bilder. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Alle her på Hamar har disse bildene. Alle kjenner alle, og alle mottar bilder. Hvor gammel er du, eventuelt hvilken skole går du på? Er snakk i hovedsak snakk om 9. klassejenter dette her btw. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Han er fjorten år. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Er snakk i hovedsak snakk om 9. klassejenter dette her btw. Look like I care? Og ja, det er et foto. Endret 2. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Er vel best å droppe dette før forumet blir dratt inn i nyhetene. "Stort norsk nettforum sprer bildene videre". Husker en greie fra nakenprat, en fyr ble veldig "pop" for å poste skjulte bilder fra ei strand. Plutselig sto det i VG at en pervogris som lå i buskene og tok snikbilder av jenter på stranda var arrestert, og PC'n beslaglagt. Det var fyren fra den tråden. Noen jenter reagerte på at en fyr sneik seg rundt i utkanten og ringte politiet. Endret 2. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Haha, det var i Hamar det også tror jeg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Andre som gleder seg til nytt album fra Eminem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg