Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg fant forresten adressen. Den i Trondheim? Kult. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er ikke 100% sikker på at det er riktig adresse, men 95%. Det er tross alt en post om "naboen" din. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ingen pulevenner? Jeg har hatt! Endte godt også, så langt. Jeg har ingen venner jeg Jeg kan være vennen din. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er ikke 100% sikker på at det er riktig adresse, men 95%. Det er tross alt en post om "naboen" din. Jaa, det er det jo. Den er ganske så riktig den. Og det har fortsatt ikke flytta inn noen ved siden av meg Som er en bra ting, for det er jækla lytt her. Og jeg har badet helt for meg selv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kult, da vet jeg hvor jeg skal kræsje en dag jeg på fylla i Trondheim. Speaking of which, Hedvig, du får starte en forumtreffpost ang. Trondheim. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg kan ikke være ansvarlig for sånt Har ikke ansvarsgen i meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Få noen til å være ansvarlig da. Trenger et forumtreff snart, da jeg ikke får vært på det her i Oslo -.- Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Lag Trondheimsforumtreff, anyone! Sånn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Tja, kanskje det? Begynner å bli en stund siden sist. Jeg kan mekke tråden om noen andre påtar seg ansvaret med hvor vi skal oppholde oss og ringer rundt her og der. Forøvrig ble kyllingkjøttboller i karrisaus en stor suksess, men både mamma og minstesøss har farrang, så det ble bare jeg som spiste. Ja ja, mer mat på meg. Ser for meg at det var sunt også, siden det var kyllingkjøttdeig, løk, hvitløk, hvetemel, olje, tomater, ris og kyllingbuljong det hovedsaklig var oppi. Samt karripulver. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Forøvrig ble kyllingkjøttboller i karrisaus en stor suksess, men både mamma og minstesøss har farrang, så det ble bare jeg som spiste. Ja ja, mer mat på meg. Ser for meg at det var sunt også, siden det var kyllingkjøttdeig, løk, hvitløk, hvetemel, olje, tomater, ris og kyllingbuljong det hovedsaklig var oppi. Samt karripulver. Waaat? Endret 2. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Farang Farang (thai ฝรั่ง [fà.ràŋ]), i dagligtale uttalt [fà.làŋ], er et thai-ord som brukes for å referere til mennesker av europeisk utseende, altså «hvite». Ordet er i seg selv ikke ladet på noen måte, hverken positivt eller negativt, men som andre ord kan det brukes på en negativ måte, avhengig av kontekst og synet til den som bruker det. Ordet brukes også for å referere til ting som er assosiert med vestlig kultur. Jaha. Det er omgangssyke det er snakk om... 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Waaat? Spysjuke/omgangssjuke/det-kommer-ut-av-alle-ender-sjuke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 One More Time we're gonna celebrate. Oh yeah, all right, Don't stop the dancing! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg antar farrang er dialekt fra et eller annet sted. Vet at de bruker det i deler av Rogaland og deler av Sør-Trøndelag i alle fall. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg antar farrang er dialekt fra et eller annet sted. Vet at de bruker det i deler av Rogaland og deler av Sør-Trøndelag i alle fall. Hele Trøndelagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nja, alle de fra innlandet jeg ble kjent med i årene mine på Steinkjer sa "omgangssjuke", og det sier de også flere steder på Fosen. Dog, de preiker generelt rart. Jeg synes det er ille nok å kalle sulten for "sopin", om man ikke skal gå rundt å forvirre folk ved å si "matin" i tillegg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Pleier avsender å stå i pakkesporinger? Har ikke lagt merke til det før... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Men folk fra Steinkjer er generelt ganske rare da. Men på Frosta, I Verdal og Trondheim er ihvertfall farang helt vanlig å si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ikke bare fra Steinkjer, det er noen verdalinger også. Og folk fra Inderøya, Namdalseid, Snåsa og Grong. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Folk fra Verdal'n er trivelige. Ikke noe vondt å si om de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg