Cl1ck Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Noen som kunne vært litt snill å oversette en liten tekst på under 100 ord, fra Norsk til tysk for meg? send meg PM hvis du vil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ingen pulevenner? Aldri hatt. Noen som kunne vært litt snill å oversette en liten tekst på under 100 ord, fra Norsk til tysk for meg? send meg PM hvis du vil Google kan bistå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ingen pulevenner? Pulevenner er oppskrytt. Ene og alene fordi jeg ikke har noen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Pulevenner er oppskrytt. Ene og alene fordi jeg ikke har noen. Uenig, av den grunnen at jeg ikke har hatt, og dermed ikke har grunnlag til å uttale meg om det. Jeg TROR at det er oppskrytt for meg, men vet ikke. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har ingen venner jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Pulevenner er oppskrytt. Ene og alene fordi jeg ikke har noen. Uenig, av den grunnen at jeg ikke har hatt, og dermed ikke har grunnlag til å uttale meg om det. Jeg TROR at det er oppskrytt for meg, men vet ikke. Petimeter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har masse blåmerker. Stygge is. Det hadde vært sinnsykt godt med sjokolade nå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har en uåpnet pakke Twix i jakkelomma mi... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Twix er ikke no godt da. Jeg vil ha Hobby, det er godt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Twix er ikke no godt da. Jeg vil ha Hobby, det er godt Øy, Twix er godt jo! Hobby er godt også, såklart, men Twix er godt. Sjokolade, kjeks og karamell! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Twix er ikke no godt da. Jeg vil ha Hobby, det er godt Ikke før i morgen Pakke i posten i mrg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ikke før i morgen Pakke i posten i mrg Neinei, lørdag er godtedagen min! Kan ikke spise godteri på fredag Har du adressen min? Vedder på at det er Anfall som har spredd den rundt hele forumet! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Pakke til meg daaaaa. Men har vel sikkert adressen din på en godt skjult mappe på den godt skjulte partisjonen i den godt skjulte harddisken i den godt skjulte maskinen min Fredag+Lørdag+Søndag=Godteridager Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har ikke fått noen adresse, så jeg får ikke sendt snop. Alt jeg kan gjøre er å sende varme tanker og skitne blikk. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har ikke fått noen adresse, så jeg får ikke sendt snop. Alt jeg kan gjøre er å sende varme tanker og skitne blikk. Men du har meg på face, går sikkert an å regne seg ut hvor jeg bor på en eller anna måte :O Fredag+Lørdag+Søndag=Godteridager Gjorde alltid sånn før, men må prøve å være litt sunnere Snufs Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Men du har meg på face, går sikkert an å regne seg ut hvor jeg bor på en eller anna måte :O Er dette en oppfordring? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er dette en oppfordring? :!: Hvis du kommer forbi en dag skal du få en kanelbolle Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Da tar jeg med vennene mine også: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg fant forresten adressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg