Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*bilde*

Minner meg om en film jeg så.

Forklar den til oss?

"I tillegg er det nødvendig å være regelmessig aktiv på nettsamfunnet, dine kontakter («venner») forventer jevnlige oppdateringer og kommentarer for å opprettholde interessen for deg og det du vil kommunisere."

Sakset fra side 9 av "Forretningsmessig bruk av sosiale medier", av Thor O. Olsen.

Lenke til kommentar

(«venner») forventer jevnlige oppdateringer og kommentarer for å opprettholde interessen for deg og det du vil kommunisere.

Du er på feil forum.

Nei, du er på feil forum!

Dette var en hyggelig kafé før alle shitkidsa kom. Jeg kaller dem ifm. denne posten fanskaren din, da det er en viss sammenheng med at du kom tilbake og kidsa som har tatt helt over her.

Neida, er så glad i deg atte.

Minner meg om en film jeg så.

Teeth?

That's the one.

Grei dagen derpå-underholdning.

Sånn bortsett fra det er kneskålene mine veldig kalde, mens ørene er veldig varme - sistnevnte takket være luen jeg fikk av Flabba. <3

Lenke til kommentar

Nesten 900, men ja, du har stort sett rett.

Er vel bare 200-250 jeg kan regne som venner, bekjente og slekt.

Resten er folk jeg har gått på skole med, møtt på gata, kjærester til venner og venninner jeg egentlig aldri har møtt, forumfolk, folk jeg spiller forskjellige nettspill med og drøssevis med randoms fra Sør-Amerika og Asia som adder meg for å selge meg gull og sex, eller prøver å komme i kontakt med folk i min nære familie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...