Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nå fikk jeg akkurat en bot på 1500 spenn for å ikke bruke bilbelte. Til pass for deg. Det skal så lite til for å unngå bot for å ikke bruke bilbelte, blant annet noe vi kaller «sunn fornuft». >«sunn fornuft» Hva faen snakker du om? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er det en dårlig ting? Jeg ser litt merkelig ut uten. Kyllingkjøttboller i karrisaus? Det hørtes litt godt ut. Ja, jeg satser på at det er godt. Skal lage det til middag i dag. Fant oppskriften på Rema 1000s "Under hundrelappen". Neida. Joda. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 http://youtu.be/OIhov4hyWlE Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kan jeg regne dere som mine kontakter ("venner")? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Da falt hele teorien jeg nettopp lærte på "skolen" i fisk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Da falt hele teorien jeg nettopp lærte på "skolen" i fisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 *bilde* Minner meg om en film jeg så. Forklar den til oss? "I tillegg er det nødvendig å være regelmessig aktiv på nettsamfunnet, dine kontakter («venner») forventer jevnlige oppdateringer og kommentarer for å opprettholde interessen for deg og det du vil kommunisere." Sakset fra side 9 av "Forretningsmessig bruk av sosiale medier", av Thor O. Olsen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) («venner») forventer jevnlige oppdateringer og kommentarer for å opprettholde interessen for deg og det du vil kommunisere. Du er på feil forum. Endret 2. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bilde Au. Enn om man bare glemmer å ta den ut før vanlig sex? Minner meg om en film jeg så. Teeth? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Bilde Au. Enn om man bare glemmer å ta den ut før vanlig sex? Det har vært diskutert så mye, jeg orker ikke engang å begynne. Bare å disarmere den først, pic related Endret 2. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 >«sunn fornuft» Hva faen snakker du om? Ikke noe du trenger å tenke på, pus. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ikke noe du trenger å tenke på, pus. I never do. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bilde Au. Enn om man bare glemmer å ta den ut før vanlig sex? Det har vært diskutert så mye, jeg orker ikke engang å begynne. Bare å disarmere den først, pic related Shitpickle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 («venner») forventer jevnlige oppdateringer og kommentarer for å opprettholde interessen for deg og det du vil kommunisere. Du er på feil forum. Nei, du er på feil forum! Dette var en hyggelig kafé før alle shitkidsa kom. Jeg kaller dem ifm. denne posten fanskaren din, da det er en viss sammenheng med at du kom tilbake og kidsa som har tatt helt over her. Neida, er så glad i deg atte. Minner meg om en film jeg så. Teeth? That's the one. Grei dagen derpå-underholdning. Sånn bortsett fra det er kneskålene mine veldig kalde, mens ørene er veldig varme - sistnevnte takket være luen jeg fikk av Flabba. <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kan du regne alle de 400 kontaktene du har på facebook som venner? Ikke egentlig. De bare adda deg fordi du adda dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nesten 900, men ja, du har stort sett rett. Er vel bare 200-250 jeg kan regne som venner, bekjente og slekt. Resten er folk jeg har gått på skole med, møtt på gata, kjærester til venner og venninner jeg egentlig aldri har møtt, forumfolk, folk jeg spiller forskjellige nettspill med og drøssevis med randoms fra Sør-Amerika og Asia som adder meg for å selge meg gull og sex, eller prøver å komme i kontakt med folk i min nære familie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er veldig få mennesker jeg regner som venner. Resten er online-friends og bekjente. Eller slektninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ingen pulevenner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg