Balli Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 nav? trener gratis på det lokale trenings senteret jeg(ikke det at jeg trener). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Lurer på åssen det er å dø. Noen som vet? Alt blir svart. Også ser du noe lys når du blir gjennopplivd. edit2: På et punkt begynte de å snakke om at de ville inn med minikamera og filme i knærne og ledda mine. Teh fuck? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 bruke titusenvis av penger for å sjekke om det er nødvendig å bruke maks noen tusen på trenings senter, makes sense! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Lurer på hvem som registrerte http://kripos.xxx/ Endret 2. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Digg å være våken tidlig. Sto opp for en time siden, har ikke fått gjort noe som helst enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Faen, jeg skulle skrive ferdig to skoleoppgaver i dag, men vart sittende og se hele første sesong av Game of Thrones i stedet.... Deilig, ikke sant? Anbefaler deg bøkene. Digg å være våken tidlig. Sto opp for en time siden, har ikke fått gjort noe som helst enda. Ditto.... Og det er litt synd siden jeg sitter på jobb. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 God fucking damn it. Våknet akkurat da jeg burde gått og satt meg i bilen for å kjøre fordi firefox hadde kræsja i løpet av natta (dvs. ingen alarm på) Så da var jeg stressa deluxe til morgen i dag, kom på skolen akkurat på slaget da vi skulle begynne, bare for å finne ut at vi har en annen forelesningssal i dag. Så da satt jeg her da og venter på at de har pause. Litt flaut, for dette er 3. forelesning på rad at jeg ikke kommer til starten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Da anbefaler jeg å skaffe deg en standalone vekkeklokke til 99,- på elkjøp. Den lager høy lyd og er ikke avhengig av om PC eller mobil står på lydløs eller kræsjer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Lurer på hvem som registrerte http://kripos.xxx/ Kripos tenker jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Faen, jeg skulle skrive ferdig to skoleoppgaver i dag, men vart sittende og se hele første sesong av Game of Thrones i stedet.... Deilig, ikke sant? Anbefaler deg bøkene. Digg å være våken tidlig. Sto opp for en time siden, har ikke fått gjort noe som helst enda. Ditto.... Og det er litt synd siden jeg sitter på jobb. Dette minner meg på at jeg skulle begynt på bok 2 i fjor sommer eller noe sånt. Lurer på hvilke bøker som gjorde at jeg ikke gjorde det ... Jeg prøver å fikse meg døgnrytme igjen. I alle fall om jeg får praksisplass i neste uke eller uka etter der. Greit, vil sannsynligvis ikke starte før 10 og ikke ha hele dager (10 til 15 f.eks.), samt kun 3 dager i uka i starten, men regner med det kan utvikle seg til en fullblods jobb etter hvert. Og om ikke får jeg i det minste arbeidserfaringa jeg så sårt trenger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Lurer på hvem som registrerte http://kripos.xxx/ Kripos tenker jeg Eller meg Nå skal jeg til psykolog. Forbanna rettsordre. Endret 2. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Håper du blir lobotomert. Mwahaha. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gooood morgen! ingenting som å starte en dag som skal bestå avnedvasking av leilighet med å laste ned de 3 første sesongene av "med hjarte på rette staden" <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Uenig! Jeg starta dagen med "Murder, she wrote", ostesmørbrød og pils. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 I dag starter dagem med.. oh wait, døgnrytmen min er så ødelagt at dagem min starta i går Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Du er som meg, pus. <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Skulle ha vasket klær i dag men... *sukk* Tror jeg skal ta med meg en sekk med sengetøy på jobb og vaske Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg har i alle fall nok å gjøre, skal bare se ferdig denne crossover-episoden av "Murder, She Wrote" og "Magnum, P.I." så er det ut i "varmen". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Håper du blir lobotomert. Mwahaha. Ugga bugga. Du får håpe på det. Men ingeting kan stoppe meg, enda jeg hoster opp blod I am here to stay, i am going to "lololol i trol uuu" DEAL WITH IT Endret 2. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Setter virkelig pris på at AC-systemet her er kun slått på i 3 timer i strekk og man glemmer at det har slått seg av igjen før man ser frostrøyk. Ikke får jeg lov / har plass til å sette inn varmeovn heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg