Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva må jeg gjøre for å ordne en slik avtale med NAV?

Vel... Først må du ha behov for det. Det er ikke den vanskelige delen. Så må få diagnose som gjør at de kan hjelpe med det. Det er tricky. Det kan ta årevis. For meg tok det 7 eller 8 år med utredninger, forskjellige leger, MR, CT, røngten, spyttetest (se hvor mye du klarer å spytte i løpet av ti minutter (i milliliter)), tåretest hvor delegger strips under øyelukka dine i thue minutter for å se hvor mye av dem som blir våte, ultralydundersøkelse, bøying, tøying, bending, strekking, urinprøver og så mange blodprøver at jeg kunne holdt et traumarom med blod i fjorten dager.

 

edit: Og SÅ starter papirarbeidet med å få NAV til å gå med på det.

 

edit2: På et punkt begynte de å snakke om at de ville inn med minikamera og filme i knærne og ledda mine.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen, jeg skulle skrive ferdig to skoleoppgaver i dag, men vart sittende og se hele første sesong av Game of Thrones i stedet....

Perfekt prioritering. Sånn jeg har det med serier også. Ender med at jeg ser en hel sesong på én dag.

 

 

Je harre me nærko som je harre med brød. Bruke faen itte no' pææng på no' en fint kan laga sjøl!!!!!

Jeg tviler ikke. Er noe med vestkantfolk og knark.

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Vel... Først må du ha behov for det. Det er ikke den vanskelige delen. Så må få diagnose som gjør at de kan hjelpe med det. Det er tricky. Det kan ta årevis. For meg tok det 7 eller 8 år med utredninger, forskjellige leger, MR, CT, røngten, spyttetest (se hvor mye du klarer å spytte i løpet av ti minutter (i milliliter)), tåretest hvor delegger strips under øyelukka dine i thue minutter for å se hvor mye av dem som blir våte, ultralydundersøkelse, bøying, tøying, bending, strekking, urinprøver og så mange blodprøver at jeg kunne holdt et traumarom med blod i fjorten dager.

 

edit: Og SÅ starter papirarbeidet med å få NAV til å gå med på det.

Var vel egentlig ute etter den enkle metoden jeg, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...