L4r5 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hør på dette og blø! Ja, det var nesten til å få mensen av. En sparebøsse hvor det står "L4r5" inngravert hadde vel ikke vært så knakende gæernt, hadde det? Usannsynlig kjip gave IMO Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Forslag til hva jeg skal ønske meg til bursdagen? En donasjon i ditt navn til røde kors, redd barna, wwf, eller lignende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 En donasjon i ditt navn til røde kors, redd barna, wwf, eller lignende. Jeg er for liten i ånd til å glede meg over slike gaver. Kudos til de som faktisk klarer det, men for meg blir det bare skuffelse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Satans drit, er vist ikke meningen jeg skal få sove....Veidekke kan bare dø. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Forslag til hva jeg skal ønske meg til bursdagen? En donasjon i ditt navn til røde kors, redd barna, wwf, eller lignende. Skulle ikke foreslått aids, hiv og turberkolose også da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Forslag til hva jeg skal ønske meg til bursdagen? En donasjon i ditt navn til røde kors, redd barna, wwf, eller lignende. Det er nok den verste gaven noen kunne gitt til en egoist som meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Skulle ikke foreslått aids, hiv og turberkolose også da? Neitakk, AIDS, HIV og tuberkulose har jeg allerede. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Prottin pulver og vekt løfter sko! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Prottin pulver og vekt løfter sko! Manualer! Det kunne jeg tenkt meg. Nå har NAV sagt de skal betale treningsenter for meg ifb. med rehabilitering, men noen manualer hjemme hadde også vært nice. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hva må jeg gjøre for å ordne en slik avtale med NAV? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hva skulle du brukt vektene som løfter sko til uansett... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ayahuasca. Je harre me nærko som je harre med brød. Bruke faen itte no' pææng på no' en fint kan laga sjøl!!!!! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Faen, jeg skulle skrive ferdig to skoleoppgaver i dag, men vart sittende og se hele første sesong av Game of Thrones i stedet.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hva må jeg gjøre for å ordne en slik avtale med NAV? Vel... Først må du ha behov for det. Det er ikke den vanskelige delen. Så må få diagnose som gjør at de kan hjelpe med det. Det er tricky. Det kan ta årevis. For meg tok det 7 eller 8 år med utredninger, forskjellige leger, MR, CT, røngten, spyttetest (se hvor mye du klarer å spytte i løpet av ti minutter (i milliliter)), tåretest hvor delegger strips under øyelukka dine i thue minutter for å se hvor mye av dem som blir våte, ultralydundersøkelse, bøying, tøying, bending, strekking, urinprøver og så mange blodprøver at jeg kunne holdt et traumarom med blod i fjorten dager. edit: Og SÅ starter papirarbeidet med å få NAV til å gå med på det. edit2: På et punkt begynte de å snakke om at de ville inn med minikamera og filme i knærne og ledda mine. Endret 1. februar 2012 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Faen, jeg skulle skrive ferdig to skoleoppgaver i dag, men vart sittende og se hele første sesong av Game of Thrones i stedet.... Perfekt prioritering. Sånn jeg har det med serier også. Ender med at jeg ser en hel sesong på én dag. Je harre me nærko som je harre med brød. Bruke faen itte no' pææng på no' en fint kan laga sjøl!!!!! Jeg tviler ikke. Er noe med vestkantfolk og knark. Endret 1. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 edit: Og SÅ starter papirarbeidet med å få NAV til å gå med på det. Enda godt NAV er en så effektiv etat at de gjør unna papirarbeid fortere enn du klarer å si «arbeids- og velferdsforvaltningen» baklengs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 edit: Og SÅ starter papirarbeidet med å få NAV til å gå med på det. Enda godt NAV er en så effektiv etat at de gjør unna papirarbeid fortere enn du klarer å si «arbeids- og velferdsforvaltningen» baklengs. På swahili. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vel... Først må du ha behov for det. Det er ikke den vanskelige delen. Så må få diagnose som gjør at de kan hjelpe med det. Det er tricky. Det kan ta årevis. For meg tok det 7 eller 8 år med utredninger, forskjellige leger, MR, CT, røngten, spyttetest (se hvor mye du klarer å spytte i løpet av ti minutter (i milliliter)), tåretest hvor delegger strips under øyelukka dine i thue minutter for å se hvor mye av dem som blir våte, ultralydundersøkelse, bøying, tøying, bending, strekking, urinprøver og så mange blodprøver at jeg kunne holdt et traumarom med blod i fjorten dager. edit: Og SÅ starter papirarbeidet med å få NAV til å gå med på det. Var vel egentlig ute etter den enkle metoden jeg, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Var vel egentlig ute etter den enkle metoden jeg, da. Ah... Da forfalsker du papirer fra lege og eventuelle andre steder. Men den metoden anbefaler jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg