Mchansern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mine to nyttårsforsetter var å hate litt mer, samt leve evig. Begge to går det fint med en måned ut i det nye året Hvorfor skriver du det samme her som på twitter? Er så forvirrende. Følger du meg der også? Sorry pus skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Herregud så sinnsykt deilig å sove leenge i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Herregud så sinnsykt jævlig å ikke sove lenge i dag. Enda verre å så vandre rundt ute i -18. Greit, jeg har varme klær opp og i mente, men det er lite jeg kan gjøre med iskalde øyne og dekker jeg til munn og nese, dogger det så fælt på brillene mine at jeg ikke ser noe som helst. Varm på hele kroppen unntatt ansiktet, yeah! Skal jeg bestille meg en ASUS EEE Pad Transformer Prime 32GB nå, eller skal jeg vente til senere? Greit. Nå har dommen falt. Det kan se ut som jeg har en liten mangel på d-vitamin. Drikk mer melk. e: Samt få mer sol på kroppen. e2: Og der var TP bestilt. Woop! Endret 1. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Utrolig dødt det var her i dag da. Har alle forumnerdene dødd av livsstilsykdommer? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vi døde av den stygge avataren din... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Utrolig dødt det var her i dag da. Har alle forumnerdene dødd av livsstilsykdommer? Tror det var snakk om at de har fått seg et liv, gudene måtte vite hva det er for noe Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Vi døde av den stygge avataren din... Nei a, ikke si sånn a. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg kan friske opp tråden til dere med min vakre avatar. Sånn. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lyst til å semi-skinne meg, tenk om det blir mer retarded enn jeg ser ut nå... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lyst til å semi-skinne meg, tenk om det blir mer retarded enn jeg ser ut nå... Først må vi se åssen du ser ut! Skal klippe meg til lørdag, hos en ex, det kan bli spennende Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lyst til å semi-skinne meg, tenk om det blir mer retarded enn jeg ser ut nå... Kun nynazister og kreftpasienter som ikke har hår på hodet før de er femogtredve. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kun nynazister og kreftpasienter som ikke har hår på hodet før de er femogtredve. Hmmm... Så jeg må først bli nynazist da... Skal vurdere det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Satan, nå brente nesten han afrikaneren ned hele huset her. Tror han han skal ha få forbud mot å koke ris *kremt* Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Anmeld for drapsforsøk... Mye gøyere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dø! Nei, helst ikke. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lurer på åssen det er å dø. Noen som vet? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Lurer på åssen det er å dø. Noen som vet? Jepp! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Det suger, spesielt hvis det er Necro som ønsker deg død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg