Notelitten Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Som bilist foretrekker jeg sommeren. Mindre skraping av is, oppvarming av bil, og problemer med å komme seg opp bakken til leiligheten etter jobb. Slalåm er derimot kjempe, vurderer meg en liten skitur nå snart Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bare 2.5 uker igjen av skiftet mitt, gleder meg til fri! Også syns jeg sommeren kan komme, fordi det er jævla kaldt og jobbe ute! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dere kids har tydeligvis ikke den ringeste anelse om hvem verdens beste gitarist er. Det er klart og tydelig Øystein Sunde. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hvis jeg noengang får en dverg som sønn skal han hete Halvdan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Men det er alltid slenge pikken på bordet-faktorer om slike standard og kjedelige ting som beste gitarist, trommis og bassist. Hva med verdens beste pianist, munnharpist eller tenor? Jeg starter med noe helt bak mål for å få dere i gang. Pianist: Tori Amos Munnharpist: Lillebjørn Nilsen Tenor: No fucking clue. Pavarotti av alle og Bocelli av de nålevende? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Munnspel: Beste av nårrsk humårr. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nå kom posten, og det ser ut som jeg har fått resultatet fra blodprøvene jeg tok hos legen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nå kom posten, og det ser ut som jeg har fått resultatet fra blodprøvene jeg tok hos legen. Jeg får aldri noe svar på hvorfor de tar prøver av meg, og hva eventuelt de finner på de prøvene :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ikke jeg heller, og når jeg spør etter det, så kommer de med masse medisinsk vrøvl jeg ikke forstår bæret av. Snakk norsk, ikke latin! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bare jeg som opplever feil med DNB i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Munnspel: Hør, hør! Sigmund Groven er defintivit helten min når det kommer til munnspill. Kjøpte munnspill i et håp om å kunne spille som ham, men som med alle andre instrumenter - glemte jeg det etterhvert. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bare jeg som opplever feil med DNB i dag? Du er ikke alene. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Greit. Nå har dommen falt. Det kan se ut som jeg har en liten mangel på d-vitamin. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mine to nyttårsforsetter var å hate litt mer, samt leve evig. Begge to går det fint med en måned ut i det nye året. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Nå kom posten, og det ser ut som jeg har fått resultatet fra blodprøvene jeg tok hos legen. Jeg får aldri noe svar på hvorfor de tar prøver av meg, og hva eventuelt de finner på de prøvene :O Du er en del av systemet, du får bare finne deg i det. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hansern, jeg ser du skriver på twitter om en trykkleif i Aftenpostens sjakkspalte. Jeg har ikke tilgang til avisa for øyeblikket, så det hadde vært toppers om du delta den med oss. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=qRhodO9wktU Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Mine to nyttårsforsetter var å hate litt mer, samt leve evig. Begge to går det fint med en måned ut i det nye året Hvorfor skriver du det samme her som på twitter? Er så forvirrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg