Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har sett så hinsides mye anime, og du kan ikke mer enn ett ord på japansk? Er vel mest stønnelyder i de Animèfilmene han ser, si. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har sett så hinsides mye anime, og du kan ikke mer enn ett ord på japansk? Alle episodene er teksta på engelsk, selvsagt. Greit, har fått med meg ting som onii-chan, obasan og sånt, men jeg har uansett ikke en mikroskopisk sjanse på å holde en samtale, eller å forstå hverken japansk skriftlig eller muntlig. Stemmer. Det er veldig individuelt hvor mye èn faktisk lærer av språk ved å se på anime. Jeg har lært masse, men jeg har ikke sett på langt nær så mye som deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kunne sikkert lært mer om jeg satt meg ned og faktisk fokuserte på hva de sa, men det har jeg aldri gjort. Har bare latt lydene vaske over meg mens jeg har sett bildene og lest teksten under. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det skal jo ikke koste for mange kalorier å se på animasjon heller... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg er mer interessert i historien enn å lære meg språket, ser det ut til. Dessuten så er ikke japanske jenter så tiltrekkende. Ja, de kan være sexy og søte og alt det derre, men jeg foretrekker virkelig de norske jentene. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det ikke en egen hentai-tråd, så dere slipper å diskutere det her? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Hadde jeg sett de seriene du har karaktersatt til 10, tror jeg heller at jeg hadde brukt tida på å prøve lære litt språk, ass... Endret 31. januar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det ikke en egen hentai-tråd, så dere slipper å diskutere det her? Snakker ikke om hentai, og dessuten er tråden her åpen for småprat og ellers. Om du har problemer med det, grin deg en elv. Hadde jeg sett de seriene du har karaktersatt til 10, tror jeg heller at jeg hadde brukt tida på å prøve lære litt språket , ass... Jeg har ikke sett SÅ mye anime. Mesteparten av det jeg har sett ble gjort på en periode på noen måneder. Har ikke sett anime siden. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Er det ikke en egen hentai-tråd, så dere slipper å diskutere det her? Alle som en har godt av litt hentai i hverdagen. Endret 31. januar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) 19 days er faktisk ikke så mye, riktig det. Tror faktisk jeg ligger rundt der selv. Kan se om jeg finner lista mi Endret 31. januar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 19 days er faktisk ikke så mye, riktig det. Tror faktisk jeg ligger rundt der selv. Kan se om jeg finner lista mi Jeg har derimot over 40 dager med manga. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Likte ikke du Elfen Lied? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Snakker ikke om hentai. Fortell det til deg selv du. Det var forøvrig en spøk; snakk om hva du vil for min del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Fortell det til deg selv du. Jeg har jo selvsagt sett hentai, men det var svært overtrøtt og i godt selskap. Vi lo godt under de "erotiske" scenene. Det var forøvrig en spøk; snakk om hva du vil for min del. Tar ikke slike kommentarer så seriøst. Folk klager over så mye rart Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Likte ikke du Elfen Lied? Jeg gjorde faktisk ikke det, merkelig nok. Nå skal det sies at det er mange år siden jeg så den, men jeg mener å huske jeg mislikte den ganske sterkt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg gjorde faktisk ikke det, merkelig nok. Nå skal det sies at det er mange år siden jeg så den, men jeg mener å huske jeg mislikte den ganske sterkt. Husker du hva du ikke likte? Kanskje mangaen er mer av din smak? Selv syns jeg åpningssekvensen er grisefet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Årsaken til at jeg ikke likte serien var ganske sammensatt. Kan eventuelt fortelle en annen gang, orker ikke nå... Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 I can blank post : D (Så sant du ikke bruker et annet tema en det vanlige diskusjon.no-temaet) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 I can blank post : D (Så sant du ikke bruker et annet tema en det vanlige diskusjon.no-temaet) Dark skin her gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg