Kammizez Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg leser ingenting. Det har jeg tenkt til å fortsette med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har jo lest innleggene her? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hmmm, nei. Jeg har bare sett på avaterene, og gått ut ifra at dere snakker om litteratur og manga. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Andre som ser frem til 3. verdenskrig? Håper de lager film og spill om det etterpå. Israel: Vi må angripe Iran før sommeren Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 På et eller annet vis vil jeg bli krigsprofitør og gjøre slekten min til adel de neste 100 år. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg gleder meg til å sove. Det skal bli digg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg også gleder meg til å sovne, men ikke før jeg har lest mer romanse. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) På et eller annet vis vil jeg bli krigsprofitør og gjøre slekten min til adel de neste 100 år. Er vel ikke så vanskelig det vel, bare overtal sjefene dine til å markedsføre seg til eliten på begge sider av krigen, de trenger jo sikkert litt mer upscale transport ut av landet under krigen for familie og venner Endret 31. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg også gleder meg til å sovne, men ikke før jeg har lest mer romanse. Romanse?! Hva er det jeg hører? Du leser vel ikke sånn kliss-klass? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Romanse?! Hva er det jeg hører? Du leser vel ikke sånn kliss-klass? Jo, jeg gjør det. Jeg er en virkelig sucker for romantiske komedier i manga-form. Vi snakker ikke Hollywood-RomKoms her altså. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er du sånn type 120kg amerikaner som har hele rommet fullt av mangabøker og ecchi-plakater, og sier "Oh maan I would TOTALLY fit in over in Japan!"..selv om du er bleikfet og 120kg og ikke kunne kommer lengre unna å ligne en asiat? 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Mangaen jeg leser er sånn sukkersøt romantisk historie da. Vet jeg er mann og alt det derre, men jeg er sucker for sånne historier. leser det på japansk ofc? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er du sånn type 120kg amerikaner som har hele rommet fullt av mangabøker og ecchi-plakater, og sier "Oh maan I would TOTALLY fit in over in Japan!"..selv om du er bleikfet og 120kg og ikke kunne kommer lengre unna å ligne en asiat? Det du sier er vel sånn noenlunde korrekt inntil du begynner å snakke om nasjonal tilhørighet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg kan et kinesisk ord. Skjeskje. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er du sånn type 120kg amerikaner som har hele rommet fullt av mangabøker og ecchi-plakater, og sier "Oh maan I would TOTALLY fit in over in Japan!"..selv om du er bleikfet og 120kg og ikke kunne kommer lengre unna å ligne en asiat? Jeg er bare 95 kilo, men i gjengjeld er jeg 190cm høy. Da er det tillatt. Jeg har per dags dato bare 9 manga-bøker i boksamlingen min, og de er i gjengjeld svært blodige (nazi-zombie-vampyrer invaderer London). Japan hadde vært interessant å besøke, men er ikke interessert i å bo der, bli en japaner eller skaffe meg en "waifu". leser det på japansk ofc? Nei, på engelsk. Kan ikke japansk, utenom en ting. "Dakishimetaii no ni". Pugga det for noen år siden, og klarer ikke glemme det igjen... Jeg kan et kinesisk ord. Skjeskje. Ni hao? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg kan et kinesisk ord. Skjeskje. Ni hao? 谢谢 (xièxiè) Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har sett så hinsides mye anime, og du kan ikke mer enn ett ord på japansk? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har sett så hinsides mye anime, og du kan ikke mer enn ett ord på japansk? Er vel mest stønnelyder i de Animèfilmene han ser, si. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har sett så hinsides mye anime, og du kan ikke mer enn ett ord på japansk? Alle episodene er teksta på engelsk, selvsagt. Greit, har fått med meg ting som onii-chan, obasan og sånt, men jeg har uansett ikke en mikroskopisk sjanse på å holde en samtale, eller å forstå hverken japansk skriftlig eller muntlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg