Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nesten rapportere deg no, om eg vil ha nokon sjanse til å vinne ein iphone, ipad eller andre fantastiske, innovative, nytenkende, fantastiske og velkonstruerte apple-produkt.

Jeg tenker ofte at det er veldig synd at det finnes over 6mrd mennesker på jorden, men kun 2mrd hvor man kan vinne en iPad :(

Hvor søker man til å bli admin forresten. Jeg satser på å gå rett fra bruker -> admin.

Orker ikke gå gjennom titler som "forumveileder". Alle vet at det er de som suger modsene på forumdassen.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har blitt trukket 50% skatt siden jeg ikke har levert skattekort på jobb :blink:

Oh well.

Fordi du ikke har levert skattekortet på jobb. Vi fikk mailer allerede for 3-4 uker siden. Greide å huske å slenge det i jakkelomma en ettermiddag. Det svir for mye å få 50% skatt.

Hæ?
Lenke til kommentar

Har lagt til noen grupper, firmaer og nyheter.

Jeg har derimot meget få folk å godta, og vet liksom ikke helt hvem jeg skal legge til heller.

Vet ikke om jeg skal legge til alle jeg kjenner eller bare de jeg tror kan være nyttige i fremtidig jobbsituasjon. (Fant f.eks. ut at mora mi har en profil...)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

jeg er ok til å male i photoshop men har det ikke på laptoppen. animerer bare på den :p

redigert: og jeg har folk fra klassen/skolen og enkelte lærere på linkedin greia mi. skal sies at jeg går på en animasjonsskole da så har ikke gamle mattelærern min der akkurat.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...