Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har blitt trukket 50% skatt siden jeg ikke har levert skattekort på jobb :blink:

Oh well.

Fordi du ikke har levert skattekortet på jobb. Vi fikk mailer allerede for 3-4 uker siden. Greide å huske å slenge det i jakkelomma en ettermiddag. Det svir for mye å få 50% skatt.

Lenke til kommentar
Bombegruppa har nå undersøkt kofferten og melder den innehold blandt annet undertøy, to gensere og en bukse. De fant også noe som kan minne om en lang frakk og hatt som antas å være forkedningen til kofferten. Kofferten er tatt med til en hemmelig lokasjon for avhør. Kofferten vil trolig ikke se dagslys igjen, sier politimestern.

Herregud, er det mulig?

Lenke til kommentar
Bombegruppa har nå undersøkt kofferten og melder den innehold blandt annet undertøy, to gensere og en bukse. De fant også noe som kan minne om en lang frakk og hatt som antas å være forkedningen til kofferten. Kofferten er tatt med til en hemmelig lokasjon for avhør. Kofferten vil trolig ikke se dagslys igjen, sier politimestern.

Herregud, er det mulig?

Hahahahaha, så gøy skrevet. :D

Lenke til kommentar

Det skal det være. Og hun ene svenske dama på jobb kunne ikke la være å nevne opptil flere ganger at ananas gjorde at sæd smakte bedre. :hmm:

Men det er sant. Søte frukter gjør smaken bedre. Bitre og sterke ting gjør den verre.

Common knowledge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...