fargoth Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg tror jeg har fått ansiktsmaske i øret Hehe.. "ansiktsmaske".. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg lurer på hvorfor jeg ikke har blitt trukket 50% skatt siden jeg ikke har levert skattekort på jobb Oh well. Fordi du ikke har levert skattekortet på jobb. Vi fikk mailer allerede for 3-4 uker siden. Greide å huske å slenge det i jakkelomma en ettermiddag. Det svir for mye å få 50% skatt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Hehe.. "ansiktsmaske".. Altså, den er lilla. Jeg har for øvrig erf... hørt at sæd skal være veldig mykgjørende for huden. Endret 30. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det skal det være. Og hun ene svenske dama på jobb kunne ikke la være å nevne opptil flere ganger at ananas gjorde at sæd smakte bedre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Bombegruppa har nå undersøkt kofferten og melder den innehold blandt annet undertøy, to gensere og en bukse. De fant også noe som kan minne om en lang frakk og hatt som antas å være forkedningen til kofferten. Kofferten er tatt med til en hemmelig lokasjon for avhør. Kofferten vil trolig ikke se dagslys igjen, sier politimestern. Herregud, er det mulig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Bombegruppa har nå undersøkt kofferten og melder den innehold blandt annet undertøy, to gensere og en bukse. De fant også noe som kan minne om en lang frakk og hatt som antas å være forkedningen til kofferten. Kofferten er tatt med til en hemmelig lokasjon for avhør. Kofferten vil trolig ikke se dagslys igjen, sier politimestern. Herregud, er det mulig? Hahahahaha, så gøy skrevet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det skal det være. Og hun ene svenske dama på jobb kunne ikke la være å nevne opptil flere ganger at ananas gjorde at sæd smakte bedre. Men det er sant. Søte frukter gjør smaken bedre. Bitre og sterke ting gjør den verre. Common knowledge? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Kan ikke alle bare være venner? Ingen tørr noe annet nå når du er admin What?! Admin? Når ble Runar det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Men det er sant. Søte frukter gjør smaken bedre. Bitre og sterke ting gjør den verre. Erfaring, much? *edit* Og ja; Sperm is good for your skin Endret 30. januar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Politiet på sosiale medier. Fantastisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Politiet på twitter er faktisk særdeles interessant. Mange ting man kan lese om som ikke står i avisene, eller enda bedre forklart enn i avisene. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Erfaring, much? *edit* Og ja; Sperm is good for your skin Man bør aldri uttale seg uten støtte fra egne erfaringer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Man trenger ikke erfaring når man har internett til å støtte sine utsagn. kilde Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan bli rik? Få penger for å lese bøker Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det hadde vært digg. Da hadde jeg lett vært millionær for lengst. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvor mange millioner kostet utrykningen og koffertundersøkelsen på bussterminalen mon tro...? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ditto. Jeg hadde vært så rik at jeg ikke ville brydd meg om hvor mye det var på kontoen. Litt som nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Har Nazi-Runar blitt admin? Nå står ikke diskusjon til påske. Endret 30. januar 2012 av Mchansern Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Må nesten rapportere deg no, om eg vil ha nokon sjanse til å vinne ein iphone, ipad eller andre fantastiske, innovative, nytenkende, fantastiske og velkonstruerte apple-produkt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det rumpeslikking fra en forumveileder jeg ser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg