Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og finne den butikken i Reykjavik hvor - om du handler for 500 islandske kroner - du blir tilbudt å sitte i en god chesterfield-salong, drikke cognac, røyke cigar og lese Playboy. :p

Om den fortsatt eksisterer da.

Vet ikke helt om akkurat det er noe for meg :p

Du liker ikke cognac og å sitte i herlige møbler?

Lenke til kommentar

Enig med Hedvig her. Cognac er ikke noe godt, og Playboy er grøssende kjedelig.

Jeg vet ikke det, jeg synes cognac er ganske godt. Det var det jeg pleide å ha med meg på lerka mi på fest da jeg var 15-16. Før jeg endte opp med å gjøre som alle andre og bare blande en 50/50 eller 60/40 brusdram.

Og Playboy har mange interessante artikler. Man leser det jo ikke for bildene av damer heller. Softcore er kjedelig og i nyere tid ser jo ingen av dem noe særlig bra ut engang.

Ikke som på 60- og 70-tallet da bunniene hadde litt stil.

Lenke til kommentar

Gikk mest i 50/50 brusdram for min del i 14-17 års alderen. Derfor klarer jeg ikke smaken av Sprite eller 7up, selv nå. Det minner meg om spyfylla.

Å sitte i kjellerleiligheta hos en kompis, med Jokke på anlegget, fulle folk på soverommet, på kjøkkenet, og man sitter og prøver å finne fokusen på tapeten, klarer det ikke og plutselig "faen, må spy..FÅ OPP DASSDØRA! BANK*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Alle som skifter navn er voldtektsmenn.

SUP BRO?!

Nat much. Juz' chillin' wit dem bitches ya know. They wack in da head. They has like noe respekt. So i gotta beat them sometimes. Then I let my homies tie here up for me so I can show her what they're here for. They here not exactly for thems lyrical talents.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...