Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Da har jeg bestilt billetter til Island i mars Og fy fader så SINNSYKT god den biffen var, jeg er jo en mesterkokk! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei Hedvig. Jeg har bare et akronym av tre engelske ord å si til dette her: LOL. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei til deg også Hansern 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hatt en fin helg, Hedvig? Så du postet en blogg, men fikk ikke lest den da jeg var opptatt med å feste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er ikke festing hvis det ikke innebærer alkohol. Det kalles "seminar" "møte" eller "rettssak" eller noe annet deprimerende da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hatt en fin helg, Hedvig? Så du postet en blogg, men fikk ikke lest den da jeg var opptatt med å feste. Den har vært veldig akseptabel. En ganske så slapp kosehelg, men det er det jo ikke noe galt i Og nå har jeg til og med posta enda et innlegg :O Og party on! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er ikke festing hvis det ikke innebærer alkohol. Det kalles "seminar" "møte" eller "rettssak" eller noe annet deprimerende da. Jeg kan forsikre deg om at det fløt betydelige mengder alkohol på de festene. Jeg drakk ikke, men det kunne du ikke se på meg. Var flere som var mektig imponert og overrasket dagen etterpå. Den har vært veldig akseptabel. En ganske så slapp kosehelg, men det er det jo ikke noe galt i Og nå har jeg til og med posta enda et innlegg :O Og party on! Ah, kosehelg er deilig, føler jeg trenger det nå... Har sett at du har lekt kokk også. Og enda et innlegg? Da må jeg nesten lese Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Nå har jeg brukt hele dagen på å enten lage mat, eller spise mat. Hva skal jeg gjøre nå? Har til og med støvsugd rommet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Nå har jeg brukt hele dagen på å enten lage mat, eller spise mat. Hva skal jeg gjøre nå? Har til og med støvsugd rommet Du kan komme hit med maten og rydde her Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du kan komme hit med maten og rydde her Maten er forsåvidt spist opp, så med mindre du vil ha det på mammafuglmåten....? Æsj... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Nå har jeg brukt hele dagen på å enten lage mat, eller spise mat. Hva skal jeg gjøre nå? Ta på deg noe sexy undertøy, finn frem webcam og sett opp et chatterom. 1 Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Nå har jeg brukt hele dagen på å enten lage mat, eller spise mat. Hva skal jeg gjøre nå? Ta på deg noe sexy undertøy, finn frem webcam og sett opp et chatterom. Jeg er med. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ta på deg noe sexy undertøy, finn frem webcam og sett opp et chatterom. Støtter denne. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det chatterommet har jo eksistert i evigheter, dere har bare ikke funnet det ennå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Må jo ikke røpe det da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Skal jeg gjøre noe produktivt i kveld, eller fortsette å glo på nett-TV og spille spill på mobilen? Det produktive er enten å digitalisere 8 barnefilmer eller å ta bilder av meg selv før jeg drar til frisøren i morgen, samt trimmer skjegget. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er ikke noe jeg vil kalle produktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg