Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Innsiden av nesa di så veldig digg ut. I know. Det er min favorittkroppsdel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Holy shit dama i The Rum Diary er sinnsykt digg. Også har man Jhonny Depp i hovedrollen også, kan ikke slå feil selv om den sikkert ikke går i historiebøkene som Edward Scissorhands eller Pirates of the Caribbean. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det var bra de fikk drept bjørnen som ikke drepte et menneske. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Innsiden av nesa di så veldig digg ut. I know. Det er min favorittkroppsdel. Tror nesa di er min nye favorittdel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kombinasjonen nett-TV og random spill med sinte bestemødre fra Android Market er jaggu faen en god timekill. Har sett "Tungrockens historie" de siste 123 minuttene. Interessante greier. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Pinnesjøtt Bittjehz. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Wohoo! Av en eller annen grunn var det EN kanelbolle som nekta å bli ferdig sammen med resten. Outsider! Endret 29. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Wohoo! Av en eller annen grunn var det EN kanelbolle som nekta å bli ferdig sammen med resten. Outsider! Kan jeg komme på besøk? *nom nom* Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg kan jo ikke spise opp alle alene. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg kan jo ikke spise opp alle alene. Ja, da kommer jeg. Liker du kaffe? Jeg kan ta med. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke noe kaffemenneske. Ta med brus og. Nå ble jeg populær i kollektivet Det er ganske artig å dele faktisk. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke noe kaffemenneske. Ta med brus og. Nå ble jeg populær i kollektivet Det er ganske artig å dele faktisk. Jeg kommer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke noe kaffemenneske. Ta med brus og. Nå ble jeg populær i kollektivet Det er ganske artig å dele faktisk. Det eneste jeg deler, er kjøtt. Som blir jaktet på daglig. Flådd og saltet. (og som er enda festet på kroppen min) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kylling Tikka Massala til middag gjorde seg. Og så baker mamma kake. Jeg skulle egentlig lage tiramisu, men da sparer jeg det til uka i stedet. Ingenting er som å komme hjem fra en traurig dag til god dessert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Facebook igjen! hva betyr dette? LAST WARNING : Your account is reported to have violated the policies that are considered annoying or insulting Facebook users. Until we system will disable your account within 24 hours if you do not do the reconfirmation. If you still want to use Facebook, Please confirm your account below: (http://system.repaired.account.ch.vc/) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Slett dette. Det der er en spam-melding som er ute etter å utnytte kontoen din. *edit* Bare se hvor elendig engelsk det er. Endret 29. januar 2012 av Slimda Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Damn folk må være dumme hvis de går på den. Den ble ikke sendt via mail også da? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Bare se hvor elendig engelsk det er. Hvis vi skulle gå etter dette, hadde ikke en utlending noen gang turt å kontakte mindre bedrifter i Norge. Har sett enkelte bedrifter kommunisere med grunnskole-nivå engelsk. Forøvrig tviler jeg på at (http://system.repaired.account.ch.vc/) er noen legitim facebook-tjeneste, ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Facebook igjen! hva betyr dette? LAST WARNING : Your account is reported to have violated the policies that are considered annoying or insulting Facebook users. Until we system will disable your account within 24 hours if you do not do the reconfirmation. If you still want to use Facebook, Please confirm your account below: (http://system.repaired.account.ch.vc/) Noen hater deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg