Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm. Men jeg har aldri tilberedt det sjøl før. Men har hatt fått grundige instrukser fra pappa over telefonen nå.

Lykke til. Og ha i bakhodet at et kjipt stykke kjøtt gir et kjipt resultat, samme hvor god kokken er. Det er heller ikke gitt at det dyreste kjøttet er det beste :-)

Lenke til kommentar

Lykke til. Og ha i bakhodet at et kjipt stykke kjøtt gir et kjipt resultat, samme hvor god kokken er. Det er heller ikke gitt at det dyreste kjøttet er det beste :-)

Kjøttet er uansett kjøpt inn, så lite å gjøre med :p Men skal ta det ut av kjøleskapet om morran og la det ligge på benken noen timer.

Lenke til kommentar

Sykt rart og irriterende at andre forum på nettet ikke har samme reglene om quoting osm her...

Selv på store forumer så blir det jo quota bilder i ett sett. Veldig lite interressant å se det samme bildet 5 ganger på samme siden (gjerne også etter hverandre).

Enda bedre er det når folk quoter hele bildeserier på 5-6 bilder :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Derfor liker jeg Something Awful så godt.

Blir ikke lange ramser med quotes om du virkelig ikke går inn for det, da det kun er det innlegget du hovedsaklig quoter som kommer med, ikke det de quoter igjen.

Jeg har forøvrig tilbragt de siste 51 minutta med å se Gutta på tur-spesial fra 2010 med Kongen og nå går det i Reisen til Popstjernen-episoden med Øystein Sunde. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...