Heddy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ja, grandiosa er ekstremt lite godt. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det er mye som smaker værre, men det slår ikke hjemmelaga. det er det i grunn lite som gjør på pizzafronten. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ai se eu te pego. Den vil ikke bort Det er synd, men Grandiosa er ekstremt godt. Pepperoni riktignok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg skal teste en sånn Moussaka-boks i dag. Har aldri laga sånt før. Fikk ildfast form i julegave på jobb, så må vel teste den ut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Jeg er egentlig ikke så glad i de aller fleste hjemmelaga heller Dr. Oetker er namnam! Edit: ååå fine innkjøp i dag Endret 28. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Woo! Mor og far kom hjem fra byen med noe som lignet et lite flyttelass, noen har vært på shopping. Kom hjem med en ny kommode til badet, en router og et access point og en 2TB ekstern HDD sånn at jeg skal få frigjort 150 GB med plass fra diskene mine, etter å ha oppbevart filmer for dem i rundt ett år. Samt massevis av matvarer, et par dyner, klær og alskens annet. Er noen som har det gitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Ja du har det skikkelig fælt hjemme i din mors fagre barm. Mens du, slask som du er, bare roper i fra rommet i kjellern "Mamma, katti blir e midda?" Endret 28. januar 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 IM BACK BITCHES!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har du vært borte? Jeg fikk Master Chef achievement i dag. Lagde Moussaka i ildfast form for første gang. Og det ble godt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ble du dumpet nå, Kakeshoma? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Herregud så treigt det er her for tida. Er jeg den eneste som ikke har et liv akkurat nå? Jeg har til og med gjort ferdig skolearbeidet som må gjøres Hvorfor er jeg ikke ute og feirer? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ikke noe liv her heller. Sitter og ser på Pawn Stars og drømmer om å finne noe verdifullt tilfeldigvis en dag Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Ble du dumpet nå, Kakeshoma? Nei, har ikke kapret Hedvig ennå engang... Chuck er over Ser forresten på Parks and recreation. Endret 28. januar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 _Hedvig: Hvordan går det kapringsforsøket til Kakeshoma? .. og grunnen til at man ikke er ute og feirer er fordi man fort blir blakk av et par turer ute på byen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 _Hedvig: Hvordan går det kapringsforsøket til Kakeshoma? Han må prøve litt hardere hvis det skal funke. Kanskje spandere en tur til Maldivene eller noe sånt. Anyway. Imorra skal jeg starte dagen med å lage kanelboller, og en (forhåpentligvis perfekt stekt) entrecote til middag! Gud det skal bli godt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Han må prøve litt hardere hvis det skal funke. Kanskje spandere en tur til Maldivene eller noe sånt. So close, yet so far... Da må jeg nok rett og slett trekke meg Kanskje jeg skal ta en sint kjøretur i kjærlighetssorg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 So close, yet so far... Da må jeg nok rett og slett trekke meg Pyse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg