chokke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 I Sortland? I, Sortland. You, Oslo. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heisann! Ønsk meg velkommen! Nå er jeg klar for å bli snakket med. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) I, Sortland.You, Oslo. Jeg hater feil brukte proposisjoner. We, my place? Endret 4. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Yessyess, nå reiser denne karen straks til sydlige strender. Noen som vil være med i kofferten? Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Yessyess, nå reiser denne karen straks til sydlige strender. Noen som vil være med i kofferten? *Klatre oppi og sette fast fot i* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Yessyess, nå reiser denne karen straks til sydlige strender. Noen som vil være med i kofferten? Jeg. Jeg vil ikke at du skal ha ferie. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg hater feil brukte proposisjoner. We, my place? Deal or no deal. Banken hadde et bedre tilbud. Beklager. No deal. 50 $ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Deal or no deal.Banken hadde et bedre tilbud. Beklager. No deal. 50 $ Jeg kan godt betale, altså. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nei nå ble jeg lei meg. Det viser seg at løsningen på CSI:Sporløst Forsvunnet-hybrid-episoden blir delt i to. Løsningen kommer i Sporløst Forsvunnet, som kommer SENERE i kveld, når små troll skal ha lagt seg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg kan godt betale, altså. Deal! Oh my. Ny helt på youtube: Angry video game fag . Helt etter min humor Omtale av Deal or No deal: Del 1: Del 2: .... SOLID! Endret 4. mars 2008 av chokke Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg hater feil brukte proposisjoner. We, my place? "feil brukte"? :cry Jeg kan godt betale, altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heisann! Ønsk meg velkommen! NEI! Yessyess, nå reiser denne karen straks til sydlige strender. Noen som vil være med i kofferten? HYYYYL! (nei) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Yessyess, nå reiser denne karen straks til sydlige strender. Noen som vil være med i kofferten? Jeg. Jeg vil ikke at du skal ha ferie. *pakke med seg i sidelommen* Ut på tuuuur =) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 *Gneldre tilbake til Alastor* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 *sitat*"feil brukte"? :cry *sitat* Ja, tenk. Feil brukte!!! Pfft. *pakke med seg i sidelommen* Ut på tuuuur =) Kanskje jeg bare skal nekte deg det, med mindre jeg får være med. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sortlandværinga ailtså.. oppskrytte sau-kleppera.^^ Kor i helvette ser du saua på sortland din sameskoilt? i hagen din. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kanskje jeg bare skal nekte deg det, med mindre jeg får være med. Liek wtf? :/Da får du ikke bli med meg på ferie. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Liek wtf? :/Da får du ikke bli med meg på ferie. For du tror du får dra uten meg? Hahahahaha. xD Endret 4. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eg skal også dra snart. Gran Canaria i to-tre veker. Det blir digg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 For du tror du får dra uten meg? Hahahahaha. xD Hmm. Fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg