Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Skulle ikke du snu døgnet til normal tid? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 "Nei du vet, det er jo snart helg. Og jeg har mat og serier, fuck skole og døgnrytme!" Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) ... Endret 2. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Døgnrytme er oppskrytt. Dropp søvn en natt, utfør en vanlig dag, og legg deg til "vanlig" tid neste kveld/natt og stå opp neste morgen. Har funket for meg i årevis, bla. skole, militæret osv. Kanskje ikke så sunt i lengden, riktignok. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 "Og forresten, jeg var jo flink og sto opp tidlig 2 dager denne uka!! Lolzlolz" Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hva er den enkle løsningen for å at BF3 ikke går direkte til desktop etter å ha spilt i MP i 30 sec? Specs er ikke et problem, kjørt igjennom hele SP uten problemer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Den enkleste løsningen er å spille MW3 istedet! HAÆAHAÆA!1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Skulle ikke du snu døgnet til normal tid? Jo? Jeg har da gjort det, i seng før 2, opp før 10. Har klart meg bra så langt. Oftest står jeg opp mellom 8 og 9 og sitter og suller til utpå ettermiddagen en gang når jeg endelig kommer i gang med det som skal gjøres. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Så lenge du ikke går og legger deg midt på ettermiddagen går det nok helt fint Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det blåser så kraftig at jeg ikke får sove Velkommen til nordland.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Bah.. så utrolig lite fristende å forlate huset i drittværet her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Gjør som gypsy, bli hjemme pga været og si du er syk 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Bah.. så utrolig lite fristende å forlate huset i drittværet her. Ta på deg kjeldress, da. nabb Ellers får du deng. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg blir hjemme, svært lite spennende å lære om e-mail, spam og web-server hardware. Tror jeg har en ganske god basis der fra før, selv om de andre i klassen er i forelesningen så tror jeg nok de sitter igjen med mindre enn det jeg kan fra før Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg blir hjemme, svært lite spennende å lære om e-mail, spam og web-server hardware. Tror jeg har en ganske god basis der fra før, selv om de andre i klassen er i forelesningen så tror jeg nok de sitter igjen med mindre enn det jeg kan fra før Hva er "spam" ? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Gjør som gypsy, bli hjemme pga været og si du er syk Haha, det er forsåvidt greit hvis jeg blir hjemme, har "bare" forelesninger. Men de er ganske viktige.. dammit. Ta på deg kjeldress, da. nabb Ellers får du deng. Men jeg ser ut som en teletubbie i kjeledress Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg blir hjemme, svært lite spennende å lære om e-mail, spam og web-server hardware. Tror jeg har en ganske god basis der fra før, selv om de andre i klassen er i forelesningen så tror jeg nok de sitter igjen med mindre enn det jeg kan fra før Hva er "spam" ? Holy shit Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Gjør som gypsy, bli hjemme pga været og si du er syk Haha, det er forsåvidt greit hvis jeg blir hjemme, har "bare" forelesninger. Men de er ganske viktige.. dammit. Ta på deg kjeldress, da. nabb Ellers får du deng. Men jeg ser ut som en teletubbie i kjeledress HOT Jeg blir hjemme, svært lite spennende å lære om e-mail, spam og web-server hardware. Tror jeg har en ganske god basis der fra før, selv om de andre i klassen er i forelesningen så tror jeg nok de sitter igjen med mindre enn det jeg kan fra før Hva er "spam" ? Holy shit Trolled as fuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg