Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

"brev om å knekke nakken":

Ikke med normale folk. Da blir det anmeldt og du får en helvetes politisak over deg.

Sånne folk kan jo umulig ha det bra med seg selv, og tar det ut på alle andre. Tenk å gå halve døgnet og irritere seg over ALT folk rundt seg gjør. Må være slitsomt.

Det var såvidt jeg husker skrevet i comic sans, så vedkommende kan ikke ha vært vel bevart nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det der freakforum egentlig? Er det ikke bare et forum akkurat som her? Er mere "freaks", dvs gothere og selvskadende fjortisjenter der eller noe? En fyr på jobb mente jeg måtte være med på forumtreff med freak forum i en hall i Oslo. Jeg sa nei.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Aha. Han fyren satt nemlig ofte og banna over at jenter han hadde snakka med i ukesvis og lagt ut om narkoproblemer og amfetaminavhengighet ikke ville møte han i person fordi han var "for gammal", for noen tøser og horer som flørta villt og sånt men ikke ville møtes og knulle.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å være i militæret for å bruke militærsko! De er jo kjempekomfortable hvis man smører de riktig og har gått de inn ordentlig. :)

Jo, bare assosierer sivile og militærsko med sånne ekle blitzer-skapninger og andre emotyper.

Men Slimda kan jo ikke være en sånn en :)

Lenke til kommentar

Er bare emo-unger med japse-fetish og katteører som sitter på benkene utafor outland på Oslo S. Så forresten en vakt jage dem vekk en gang. De tømmer jo hele innholdet i skolesekken utover gulvet som om de bor der.

"Dere får ta denne kumba ya-greia deres et annet sted, dere sperrer for folk her". Så furta de avgårde og mumla sikkert noe om at "ingen FORSTÅR OSS" og "vi er så FREAKS".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...