Mchansern Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 "brev om å knekke nakken": Ikke med normale folk. Da blir det anmeldt og du får en helvetes politisak over deg. Sånne folk kan jo umulig ha det bra med seg selv, og tar det ut på alle andre. Tenk å gå halve døgnet og irritere seg over ALT folk rundt seg gjør. Må være slitsomt. Det var såvidt jeg husker skrevet i comic sans, så vedkommende kan ikke ha vært vel bevart nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ikke mye comic sense der nei... 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Tror jeg må dykke ned til frekforum eller noe annet for å få noen brukbare idèer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ææ, jeg har forspist meg ganske kraftig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har en klump i militærskoene mine som gnager. :-( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hva er det der freakforum egentlig? Er det ikke bare et forum akkurat som her? Er mere "freaks", dvs gothere og selvskadende fjortisjenter der eller noe? En fyr på jobb mente jeg måtte være med på forumtreff med freak forum i en hall i Oslo. Jeg sa nei. Endret 26. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Freakforum er et Forum for rusmisbrukere og samfunnets svarte får. Bundy er maskotten deres. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Og diskusjon.no er forumet for nerdene og de sosialt tilbakestående. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Aha. Han fyren satt nemlig ofte og banna over at jenter han hadde snakka med i ukesvis og lagt ut om narkoproblemer og amfetaminavhengighet ikke ville møte han i person fordi han var "for gammal", for noen tøser og horer som flørta villt og sånt men ikke ville møtes og knulle. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Akkurat derfor det er dit jeg søker for å få litt mer shady advice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Av typen "hvor står de beste kokaindealerne i oslo?" Eller "hvor finner jeg den beste fleinsoppen?" "Noen som kjenner en torpedo? Jeg skal ta livet av en kompis som stjal brusen min igår" Endret 26. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har en klump i militærskoene mine som gnager. :-( Kanskje det er føttene dine? Militærsko? Men du er ikke i militæret? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Han er så badass at han sitter med militærboots og kamobukse foran PC'n innendørs. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Trenger ikke å være i militæret for å bruke militærsko! De er jo kjempekomfortable hvis man smører de riktig og har gått de inn ordentlig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Trenger ikke å være i militæret for å bruke militærsko! De er jo kjempekomfortable hvis man smører de riktig og har gått de inn ordentlig. Jo, bare assosierer sivile og militærsko med sånne ekle blitzer-skapninger og andre emotyper. Men Slimda kan jo ikke være en sånn en Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Fordi han hadde sittet øverst på rulletrappa på Oslo S..? Eller så er han undercover blitz her og planlegger en lovlig demonstrasjon med kasser med murstein i kjellern. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Slimda har alle de asosiale trekkene en finner hos den jevne blitzer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg bruker skoene fordi mine vanlige ble stjålet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Er bare emo-unger med japse-fetish og katteører som sitter på benkene utafor outland på Oslo S. Så forresten en vakt jage dem vekk en gang. De tømmer jo hele innholdet i skolesekken utover gulvet som om de bor der. "Dere får ta denne kumba ya-greia deres et annet sted, dere sperrer for folk her". Så furta de avgårde og mumla sikkert noe om at "ingen FORSTÅR OSS" og "vi er så FREAKS". Endret 26. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg