Kakeshoma Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Daim, noen har doktorgrad i matte i hvert fall... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Gleder meg til middag, mamma har laget ertesuppe igjen. Rekker jo søren meg ikke spise opp den første før hu har laga en ny og gedigen batch. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Gleder meg til middag, mamma har laget ertesuppe igjen. Rekker jo søren meg ikke spise opp den første før hu har laga en ny og gedigen batch. Hah, har spist ertesuppe hele uka omtrendt.. Noe lei. Heldigvis over nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei, nå burde jeg kanskje gi meg. Ja, nå kan vi gi oss alle sammen. Nok tøsing for i dag. Oh? It's never enough. *går til KG for å tøse mer* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 *går til KG for å tøse mer* På kvinneguiden kan du tøse til du bli blå for alt jeg bryr meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) *går til KG for å tøse mer* På kvinneguiden kan du tøse til du bli blå for alt jeg bryr meg. Hvorfor tror du jeg tøser der? Er litt lei av de personelige meldingene jeg får, da. Var så dum og la ut bilde av meg selv. Endret 26. januar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Iskald pepsi i glasset og lasagne i ovnen ^^ Men noen i kollektivet har gjemt vekk alle gryteklutene -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Trodde alle kvinner var immun mot varme kjøkkenting jeg... Er ikke det genetisk? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Oppfordrer du meg til å ta ut forma med bare henda mine? Edit: for øvrig tror jeg det spesielle "kvinnegenet" ved en feil ikke har blitt aktivert til meg Jeg er visst altfor ukvinnelig. Endret 26. januar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Oppfordrer du meg til å ta ut forma med bare henda mine? Nei nei, for all del. Derimot så kan jeg anbefale deg å bruke hansker, eller håndklær. Det tar uansett bare ett sekund å ta noe ut av ovnen og sette det på benken, så trenger ikke å være noe superobjekt. Jeg er visst altfor ukvinnelig. Du skjuler det i så fall veldig godt! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Noen som har erfaring med å blande røkelaks og kyllingfilet i en pasta? Blir det godt? Neivel. Det var hvertfall veldig godt. Så vet dere det Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei nei, for all del. Derimot så kan jeg anbefale deg å bruke hansker, eller håndklær. Det tar uansett bare ett sekund å ta noe ut av ovnen og sette det på benken, så trenger ikke å være noe superobjekt. Jeg har vært smart nok til å tenke på håndkle Du skjuler det i så fall veldig godt! Jeg fikk faktisk anmerkning av en lærer på barneskolen engang, fordi jeg tok igjen på en gutt som dytta meg, og det var ikke sånn jenter skulle gjøre. Gutten fikk ikke noe i det hele tatt. Dårlig gjort. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Blir du ikke lei av at singelgjengen sikler på deg hele tiden? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Blir du ikke lei av at singelgjengen sikler på deg hele tiden? Jeg er et usikkert lite individ som må tøse på internettet for å få et bedre selvbilde Ellers så bryr jeg meg egentlig ikke så veldig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Singelgjengen trenger også å få svar for sin tøsing, slik de blir kurert for singellivet. Eller noe sånt. Tar meg en forever alone og stikker på konsert med Dreamt Theater. Gitaronani lenge leve Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jarle Andøy eier. True Nord. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Blir du ikke lei av at singelgjengen sikler på deg hele tiden? Sikler bare på deg jeg, pus. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ser ACTA ble signert av EU i dag, hva enn det betyr. Skal vel ikke stemmes over før i sommer? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Noen forslag om hvordan jeg kan lage livet til kjærringa som bor over surt? Helst noe som ikke kan knyttes til med da hun er veldig glad i å skreve klagebrev, kravbrev og true med å gå til sak (selvsagt uten god nok grunn). Hun er ikke helt god, og de andre som bor her sier man bare skal overse henne, men det begynner allerede å bli ganske vanskelig når hun konstant er grinete over ett eller annet som hun vil ha opp i borettslagstyret, gjerne i morra, ikke neste uke. Endret 26. januar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Venter på konserten skal starte. Boring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg