Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppfordrer du meg til å ta ut forma med bare henda mine? :p

Edit: for øvrig tror jeg det spesielle "kvinnegenet" ved en feil ikke har blitt aktivert til meg :( Jeg er visst altfor ukvinnelig.

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar

Oppfordrer du meg til å ta ut forma med bare henda mine? :p

Nei nei, for all del. Derimot så kan jeg anbefale deg å bruke hansker, eller håndklær. Det tar uansett bare ett sekund å ta noe ut av ovnen og sette det på benken, så trenger ikke å være noe superobjekt.

Jeg er visst altfor ukvinnelig.

Du skjuler det i så fall veldig godt!

Lenke til kommentar

Nei nei, for all del. Derimot så kan jeg anbefale deg å bruke hansker, eller håndklær. Det tar uansett bare ett sekund å ta noe ut av ovnen og sette det på benken, så trenger ikke å være noe superobjekt.

Jeg har vært smart nok til å tenke på håndkle :p

Du skjuler det i så fall veldig godt!

Jeg fikk faktisk anmerkning av en lærer på barneskolen engang, fordi jeg tok igjen på en gutt som dytta meg, og det var ikke sånn jenter skulle gjøre. Gutten fikk ikke noe i det hele tatt. Dårlig gjort.

Lenke til kommentar

Noen forslag om hvordan jeg kan lage livet til kjærringa som bor over surt?

Helst noe som ikke kan knyttes til med da hun er veldig glad i å skreve klagebrev, kravbrev og true med å gå til sak (selvsagt uten god nok grunn).

Hun er ikke helt god, og de andre som bor her sier man bare skal overse henne, men det begynner allerede å bli ganske vanskelig når hun konstant er grinete over ett eller annet som hun vil ha opp i borettslagstyret, gjerne i morra, ikke neste uke.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...