Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel kjekt å få faste rutiner i hverdagen?

 

Hvorfor "skolen"?

Fordi det er fjernstudier på nett og det er kun ett fag.

Føler det blir feil å skrive at skolen begynner da. Håper virkelig jeg får noen faste rutiner ut av det.

Tenker på å begynne og studere igjen til høsten, går for en utdanning hvor jeg faktisk kan få jobb denne gangen. :p

 

Hva skal du studere nå, Datasmurf?

Sosiale medier ved Høgskolen i Sør-Trøndelag. :)

Lenke til kommentar

Det er sånn du ordner husleien, altså.

 

Finnes det andre måter? :dontgetit:

Vel, jeg vet om en som jobber med oljeslamgjenvinning. Når slammet blir gjenvunnet skilles det ut som tørt pulver og lett fyringsolje. Den fyringsolja får de ansatte kjøpt til kostpris selv. Han gjorde en avtale med huseieren om at i stedet for husleie på 8-9K gav han en kubikk med fyringsolje i måneden. De betaler ca. 3 kroner literen. Han skulle bare bo der et halvt år eller noe da. MEn han måtte likevel bruke av kvota til en annen på jobben for de får bare kjøpe fire kubikk i året til den prisen hver.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg så deg nede i margen skjønner du. :love:

 

Jeg får ingen beskjed hvis folk sender meg meldinger. Ingenting, nada. Kjipt! fordi jeg hadde annonseret på en hesteside der. Trodde aldri jeg fikk noe respons, også oppdager jeg tilfeldigvis nå at det var mange som har sendt meldinger. Pokkern også. Tror også det gjelder venneforespørsler, dem er der, men kommer ikke opp noe. Eller, jo, noen ganger. Samme med meldinger. Skjønner ikke noe.

Lenke til kommentar

mMmm ... Pappa kom hjem med pizza fra en av de lokale pizzasjappene, hele familien klaget, så det ble mer på meg. ^^

Og så kranglet resten av familien om forskjellige ting (søss kom hjem for å lese til eksamen, og da fløy Tornerose i tottene hennes rimelig fort) mens jeg ryddet av og satte inn matrester og dressing i kjøleskapet og asjetter, glass og bestikk i vaskemaskinen, tok en velfortjent pils og en kringle og gikk ned her igjen for å se ferdig "Hobo with a Shotgun". :D

Lenke til kommentar

Ah, glemte nesten at brannvernet skulle komme og teste røykvarslerne i hele blokka i dag. Bråvåkna kl 17 med masse hyling borti gangen her og sprang ut for å se :p

 

Jeg fikk en anmerkning for å ikke ha godkjent brannslokningsapparat i leiligheta..det er det visst mange andre også som ikke har, enda det er påbudt. Jaja.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...