Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da gjør jeg det!

Fordi jeg er awesome :D

Envy!

Greit, jeg skal på konsert på torsdag da! :D

Og de juleegga er jo ikke noe gode :/ Gleder meg til påskeegg!

De hadde allerede begynt å selge masse påsketing i England :dontgetit:

Påskeegg i Januar? Nei fy faen, det er FOR drøyt!

Lenke til kommentar

Herregud, spurt om det her før også. Hvordan får jeg oppgavelinjen nedert, når den står på høykant på høyresiden?

Har prøvd å dra den ned, man aner ikke hvor jeg isåfall skal ta tak. Edit: nå ser det enda verre ut, selv om jeg fikk den ned. Dritt.

post-259379-0-38461300-1327441951_thumb.jpg

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Herregud, spurt om det her før også. Hvordan får jeg oppgavelinjen nedert, når den står på høykant på høyresiden?

Har prøvd å dra den ned, man aner ikke hvor jeg isåfall skal ta tak.

Husk å fjerne låsen først. (høyreklikk og ta bort "lås oppgavelinje)

Deretter tar du tak i delen hvor programmene ligger. Ikke ved klokka, men imellom hvert enkelt program. Kan være greit å lukke eller utvide startlinja om du ønsker å få bedre rom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men jo - det jeg egentlig skulle spørre om. Jeg har sett ferdig alle morsomme serier jeg holdt på med. Dexter har pause, BMS har pause, Sons of Anarchy har pause, Modern Family har jeg sett alt av, Two and a Half men har jeg droppet, How I met your Mother har jeg sett alt av, så jeg trenger noen tips til hva jeg kan se på! Hva er deres favoritter, og hva anbefaler dere?

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Men jo - det jeg egentlig skulle spørre om. Jeg har sett ferdig alle morsomme serier jeg holdt på med. Dexter har pause, BMS har pause, Sons of Anarchy har pause, Modern Family har jeg sett alt av, Two and a Half men har jeg droppet, How I met your Mother har jeg sett alt av, så jeg trenger noen tips til hva jeg kan se på! Hva er deres favoritter, og hva anbefaler dere?

Boston Legal. En svært kuuul serie. Iallefall de episodene jeg har klart å fiske med meg på TV-en. Captain T. Kirk er der også!

Folk ass! Folk er egentlig jævlig ålreite!

Ja, de er det oftest. Men det er fordi de forventer at du er ålrait tilbake.

Lenke til kommentar

For et makkverk, siden den ble helt mongo da jeg først fikk den ned så fikk jeg den opp igjen i håp om at det skulle bli riktig når jeg følger oppskriften.

Men nå får jeg ikke til noe som helst og den bare står der.

Kan ikke skjønne hvordan jeg skal få tak mellom programmene heller, de står jo klin oppi hverandre.

Lukke eller utvide startlinja? Hva vil det si?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Du tar tak i kanten på startlinja, og da skal musepekeren forandre seg til piler som peker sidelengs. Klikk og dra med venstre mustast, så vil den utvide seg. Da vil du nok klare å se ledig rom å trykke på for å dra.

Om ikke, avslutte alle åpne programmer du har, så får du en tom start-linje du kan klikke og dra tilbake hvor du skal ha den.

--

Og til Windows 7-brukere som vil se en morsom liten bug.

Sørg for at startlinja di er låst og plassert nede, til venstre eller til høyre på skjermen. Høyreklikk så på et program du har åpent, slik at rullegardinen dukker opp. Så ignorerer du den, venstreklikker på start-menyen og drar (ett trykk) opp mot toppen av skjermen, og deretter slipp.

Om gjort riktig, vil startmenyen ha flyttet seg.

Selv om den var låst.

Skål! :)

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...