Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All PR er god PR, ikke sant?

Jeg driver til og med og linker til bloggen din fra bloggen min, lurer på om du får noe trafikk fra det. :p

Fikk faktisk et par treff derfra for en stund siden ja. Begynner vel å bli noen uker siden. Stilig.

Et stort flertall av de som er innom kommer fordi de har søkt på David Bowie, det er jo litt artig.. "David Bowie" og "rødehavet"

Lenke til kommentar

All PR er god PR, ikke sant?

Jeg driver til og med og linker til bloggen din fra bloggen min, lurer på om du får noe trafikk fra det. :p

Fikk faktisk et par treff derfra for en stund siden ja. Begynner vel å bli noen uker siden. Stilig.

Et stort flertall av de som er innom kommer fordi de har søkt på David Bowie, det er jo litt artig.. "David Bowie" og "rødehavet"

Ha-ha, stilig indeed.

Jeg leser ting på bloggen din, lar meg inspirere og blogger om det og linker tilbake til deg.

Så er det 1-2 personer som leser bloggen min og sjekker ut bloggen din. Hah!

For min del kommer mesteparten av trafikken fra søstrene mines blogger, så fra linken på hjemmesida mi (som jeg tror er enda mindre besøkt enn bloggen), så forumet her og resten kommer fra Facebook og Google.

De fleste som finner veien innom via Google har søkt på "ønskeliste bursdag", "hybel steinkjer" og "anders b breivik". :p

Har faktisk flere sidevisninger enn jeg trodde. o_O

nam lapskaus!

Mørk lapskaus er så sinnsykt digg!

Jeg veit, særlig hjemmelaget som har stått og putra i timesvis. <3

Lenke til kommentar

Det er litt forskjellig, men det kan vare i noen timer ja. Som for et par dager siden.

Leste på Facebooksidene til VisitNorway eller hva det er at det skulle komme klokken fire, men da var det fortsatt så lyst her at jeg ikke så noe, titter ut hele tiden for å se om det har kommet enda, samt sjekker Facebook. Denne gangen skal jeg få fotografert det. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...