Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har lest bloggen din hele turen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Awesome! Flinke gutter det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I alle fall de som figurerer på bloggen din. ^^ Wohoo, instant PR! Takk All PR er god PR, ikke sant? Jeg driver til og med og linker til bloggen din fra bloggen min, lurer på om du får noe trafikk fra det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 skjer med at noen folk småspiser konstant i løpet av dagen. er det rart de ser ut som de gjør, liksom... Jeg småspiser hele tiden, og jeg ser ut som en adonis. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg spiser ertesuppe, det er lunsjen sin det, og til middag blir det lapskaus. nam lapskaus! er bare at ei som sitter nærme meg har stappa trynet sitt med mat konstant hver dag. dauer sikkert snart av blodpropp ellerno Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 All PR er god PR, ikke sant? Jeg driver til og med og linker til bloggen din fra bloggen min, lurer på om du får noe trafikk fra det. Fikk faktisk et par treff derfra for en stund siden ja. Begynner vel å bli noen uker siden. Stilig. Et stort flertall av de som er innom kommer fordi de har søkt på David Bowie, det er jo litt artig.. "David Bowie" og "rødehavet" Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det ser ut som at neste forumtreff blir nærmere Ohio enn Oslo! http://www.youtube.com/watch?v=-tD1yaE0GfQ&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 nam lapskaus! Mørk lapskaus er så sinnsykt digg! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 skjer med at noen folk småspiser konstant i løpet av dagen. er det rart de ser ut som de gjør, liksom... Jeg småspiser hele tiden, og jeg ser ut som en adonis. folk er forskjellige men i detta tilfellet syntes det visst nok godt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 folk er forskjellige men i detta tilfellet syntes det visst nok godt. Poenget mitt var bare at størrelsen på kroppen kommer av mengden mat du spiser, ikke til hvilken tid eller antall måltid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 All PR er god PR, ikke sant? Jeg driver til og med og linker til bloggen din fra bloggen min, lurer på om du får noe trafikk fra det. Fikk faktisk et par treff derfra for en stund siden ja. Begynner vel å bli noen uker siden. Stilig. Et stort flertall av de som er innom kommer fordi de har søkt på David Bowie, det er jo litt artig.. "David Bowie" og "rødehavet" Ha-ha, stilig indeed. Jeg leser ting på bloggen din, lar meg inspirere og blogger om det og linker tilbake til deg. Så er det 1-2 personer som leser bloggen min og sjekker ut bloggen din. Hah! For min del kommer mesteparten av trafikken fra søstrene mines blogger, så fra linken på hjemmesida mi (som jeg tror er enda mindre besøkt enn bloggen), så forumet her og resten kommer fra Facebook og Google. De fleste som finner veien innom via Google har søkt på "ønskeliste bursdag", "hybel steinkjer" og "anders b breivik". Har faktisk flere sidevisninger enn jeg trodde. o_O nam lapskaus! Mørk lapskaus er så sinnsykt digg! Jeg veit, særlig hjemmelaget som har stått og putra i timesvis. <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 folk er forskjellige men i detta tilfellet syntes det visst nok godt. Poenget mitt var bare at størrelsen på kroppen kommer av mengden mat du spiser, ikke til hvilken tid eller antall måltid. er snakk om grei kvantitet utover dagen her da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 "Flækk av dæ trusa, for no e nissen på vei inn i pipa di ..." Ah, jeg digger Tommy Wirkola & co. <3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Gleder meg til å smage Grandiosa Nacho... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hm, kanskje jeg skal prøve meg på det jeg og Er så lei tunfisk/kylling/havregryn at jeg tror jeg må spy. Må lære meg å bli mer spennende i matveien og da passer Grandiosa perfekt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg spiste pølsesmørbrød i en hel måned non stop når jeg først flytta ut. Har ikke spist middagspølser siden... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Her blir det ovnsstekte potetbåter, elgskav, fløtesaus og brokkoli i dag. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Når forventes nordlyset forresten, er det noe som varer ganske lenge eller er det sånn megatiming som må til? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er litt forskjellig, men det kan vare i noen timer ja. Som for et par dager siden. Leste på Facebooksidene til VisitNorway eller hva det er at det skulle komme klokken fire, men da var det fortsatt så lyst her at jeg ikke så noe, titter ut hele tiden for å se om det har kommet enda, samt sjekker Facebook. Denne gangen skal jeg få fotografert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg