multisync Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dritsøt jente på treningssenteret i dag! Sinnsykt irriterende egentlig, ikke bare mistet jeg fokus på treningsøkta, jeg følte ikke at jeg kunne legge an på henne heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kvalmt? Det er jo bare smør med godt krydder. Namnam, perfekt å ha oppå biff, i bakt potet og på grønnsaker. Det blir ikke hvitløksmør da, det blir kryddersmør med hvitløk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (...) jeg følte ikke at jeg kunne legge an på henne heller. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg tror hun skrev at det var kryddersmør. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg støtter Hedvig her, hun høres ut som den perfekte kokk som eksperimenterer og leker seg på kjøkkenet. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det blir ikke hvitløksmør da, det blir kryddersmør med hvitløk. Har jo ikke sagt det skal bli hvitløksmør Som for øvrig er det beste. Jeg støtter Hedvig her, hun høres ut som den perfekte kokk som eksperimenterer og leker seg på kjøkkenet. Wohoo, det her fikk jeg lyst å sende videre til pappa!! :!: Dritsøt jente på treningssenteret i dag! Sinnsykt irriterende egentlig, ikke bare mistet jeg fokus på treningsøkta, jeg følte ikke at jeg kunne legge an på henne heller. Joo, neste gang du ser henne så går du bort og snakker til henne Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I lunsjpausen på jobb skulle jeg åpne døren for en random kar. Hold døren åpen, også gikk duden rett på døren. Jeg bare "er du full?" og han svarte "nei, jeg er blind." Greit flaut. Hahahahahaha. Åh Hans, du klarer virkelig å ta mageplask. God stemning - livet i seg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kvalm! god stemning. Skal aldri spise grøt mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Joo, neste gang du ser henne så går du bort og snakker til henne Det gjorde jeg et par ganger da jeg trente. To av de verste avslagene jeg har fått, samt utledd og erta i ettertid. Gjør det på egen risiko! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Huffda Men uansett. Hvis man skal gå bort til noen på et treningsenter, ikke gjør det akkurat mens den andre personen hardtrener, og antagelig føler seg svett og jævlig. Da er det bedre å vente litt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Wohoo, det her fikk jeg lyst å sende videre til pappa!! :!: I samme slengen kan du sende invitasjon til internettbryllupet vårt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (...) jeg følte ikke at jeg kunne legge an på henne heller. Hvorfor ikke? Fordi det var stappa i dag, hun var for det meste på tredemølla, og når hun ikke var det så trente hun mage med ei venninne (og ikke plass til å joine) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I samme slengen kan du sende invitasjon til internettbryllupet vårt. Kan vi ha et åpent ekteskap? Jeg føler jeg ikke er helt ferdig med singellivet jeg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Nei, da har jeg vel slacket nok og kost meg med de nye CD-ene jeg kjøpte. Får vel fortsette digitaliseringen av filmer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I samme slengen kan du sende invitasjon til internettbryllupet vårt. Kan vi ha et åpent ekteskap? Jeg føler jeg ikke er helt ferdig med singellivet jeg. Kommer ann på hvor heite venninnene dine er. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 De er en ganske så søt gjeng. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I alle fall de som figurerer på bloggen din. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 skjer med at noen folk småspiser konstant i løpet av dagen. er det rart de ser ut som de gjør, liksom... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg spiser ertesuppe, det er lunsjen sin det, og til middag blir det lapskaus. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I alle fall de som figurerer på bloggen din. ^^ Wohoo, instant PR! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg