Anvlaibar Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 En six-pack. Drikk den på vei hjem. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hva godt kan jeg kjøpe på vei hjem? Fra polet eller fra en mat/delikatessebutikk? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I lunsjpausen på jobb skulle jeg åpne døren for en random kar. Hold døren åpen, også gikk duden rett på døren. Jeg bare "er du full?" og han svarte "nei, jeg er blind." Greit flaut. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Åh. Så kjedelig da. Hvorfor det? Usikker, men tror det har noe med dette å gjøre. Inn og ut av sykehus og øyeleger og alskens, uten at de finner ut hva det er. I dag kom det visst frem at det er noe merkelig med sidesynet hennes, samt det høyre øyet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 I lunsjpausen på jobb skulle jeg åpne døren for en random kar. Hold døren åpen, også gikk duden rett på døren. Jeg bare "er du full?" og han svarte "nei, jeg er blind." Greit flaut. Hahahahahaha. Åh Hans, du klarer virkelig å ta mageplask. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hva godt kan jeg kjøpe på vei hjem? Fra polet eller fra en mat/delikatessebutikk? Mat... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Lag deg en vegetar rett. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Lag deg en vegetar rett. Han spurte om noe som smaker godt. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvordan får man vegetaren rett¿ :-) 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Namnam, i dag skal jeg ha pita med strimla svinekjøtt i masse kryddersmør og salat Og hvorfor er det umulig å få tak i hvitløksolje her? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Pitabrød med kyllingsalat og rømmedressing+krydder+hvitløk er digg... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Namnam, i dag skal jeg ha pita med strimla svinekjøtt i masse kryddersmør og salat Og hvorfor er det umulig å få tak i hvitløksolje her? Hvitløksolje er jo pissenkelt å lage Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Sitter og spiser en salat med masse tomater og baconaisse over. Nam! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvitløksolje er jo pissenkelt å lage Forsåvidt... men irriterer meg likevel. Teite nærbutikk. Kryddersmør er også enkelt å lage, men det irriterer vettet av meg at butikken ikke har det. Selv om det jeg lager er dritgodt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (...) Selv om det jeg lager er dritgodt. Lyst å dele din oppskrift? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Namnam, i dag skal jeg ha pita med strimla svinekjøtt i masse kryddersmør og salat Og hvorfor er det umulig å få tak i hvitløksolje her? Nå kommer det vel an på hva slags butikk du har gått på, men jeg har sett på det Obs!, Bunnpris Gourmet, Meny og Ultra. Selvfølgelig, du må reise litt for å komme til hver og en av de i Trondhjem. Eller, Meny ligger jo på Solsiden, mens resten er spredd litt hist og her. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Lyst å dele din oppskrift? Oppskrift og oppskrift. Jeg bare tar en stor klatt smør, noe godt krydder og blander sammen. Litt paprikakrydder og massse hvitløk er dritgodt, ikke noe vanskeligere enn det. Pakk det sammen i noe folie og ha i kjøleskapet. Ikke noe vits å måle opp mengder, bare ta så mye man vil ha. Man kan aldri få for mye hvitløk. Oregano kan også være godt å ha i. Og, usofistikert som jeg er; grillkrydder. Hvis du har i grillkrydder kan du droppe paprikaen, det blir smør på flesk. Edit: oo, glemte gressløk. Det er godt å ta med. Endret 24. januar 2012 av _Hedvig 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Man kan aldri få for mye hvitløk. Du er en kvinne etter mitt hjerte, Hedvig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Usj, det hørtes kvalmt ut. Altså, smør med grillkrydder. Endret 24. januar 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kvalmt? Det er jo bare smør med godt krydder. Namnam, perfekt å ha oppå biff, i bakt potet og på grønnsaker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg