Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff! Skikkelig pinlig men allikavel litt morsomt øyeblikk på skolen i dag.. :wee:

 

Det hele startet for omtrent en uke siden da jeg endte opp med å kjøpe en billig penispumpe fra Erotikknett etter et veddemål jeg tapte med noen veninner/kompiser. Denne informasjonen ble også delt med en annen veninne av meg som igjen har en veninne som noen ganger er inne på klasserommet vårt, og jeg kjenner henne ikke, snakket med henne én gang.

 

Så i dag kommer begge jentene inn på klasserommet mens jeg og en del kompiser (6-7 stk..) sitter og spiller Risk II (konge spill forresten..) på skolen etter at de har vært ute. Plutselig ut av intet spør veninnen til jenten jeg kjenner meg om hvorfor jeg bruker/brukte penispumpe, og påstod deretter sammen med dette at det ikke funker.

 

Først blir jeg riktignok utrolig sjokkert at en fremmed turte spørre noen om noe slik samt ble det et passelig pinlig øyeblikk. Jeg av en eller annen grunn fortsetter dermed med å forklare meg selv, og ender opp med å få forklart for det første at jeg kjøpte den etter et tapt veddemål og deretter at jeg er fornøyd og stolt av penisen min samt at grunnen til at den ble testet var for å se om det funket, ettersom jeg også var skeptisk. Så etter litt frem og tilbake med denne nærmest helt ukjente jenten spør hun plutselig om jeg vil ha dame, husker ikke helt hvordan vi kom hit men hadde noe med å kose med seg selv/andre. Jeg klarer dermed å svare nei, riktignok svarte jeg nei fordi jeg tenkte at jeg ikke ville ha dame som i fast følge. Deretter får jeg "Vil du ha mann da?" slengt i trynet naturligvis og må forklare meg ut av denne situasjonen også med at jeg mente at jeg ikke ville inn i et forhold men heller dame bare for kosens skyld (Ja, menn tenker slik.. damer også, de bare innrømmer det sjeldnere..).

 

Deretter kom vi på en eller annen måte tilbake til snakk om penis (Ja, mens alle andre sitter og "spiller".. ville vel egentlig kalt det lytting samt småfnising..) og plutselig spør hun hvor stor penisen min er. Nå har jeg riktignok snakket om temaet nokså lenge og føler meg lenger på ingen som helst måte tatt på senga så jeg velger dermed med å svare at hun får gjette. Hun skal få to sjanser sier jeg, om hun bommer på første skal jeg oppgi større eller mindre av det hun sa, om hun derimot bommer på andre også så skulle hun skylde meg en blowjob.

 

Hun bommet på første med å gjette 15, deretter sa jeg større også bommet hun på andre også. Spørsmålet nå er om jeg for det første ønsker å "collecte" tjenesten og om hun er villig til å stå for det hun ble med på i veddemålet.

 

Men alt i alt en heller "pinlig/kinky" situasjon å ende opp i sammen med alle kompisene rundt. Og fatter heller ikke hvordan noen kan være så frekke/lite sjenert at de spør om slike intime ting til noen de såvidt har møtt før. :wee:

Lenke til kommentar
Hun bommet på første med å gjette 15, deretter sa jeg større også bommet hun på andre også. Spørsmålet nå er om jeg for det første ønsker å "collecte" tjenesten og om hun er villig til å stå for det hun ble med på i veddemålet.

Du nevner for henne en gang du treffer henne at hun har en gjeld å gjøre opp for. Så gliser du skikkelig, og sier at du er motstander av sexpress men at du har en film du skulle ha sett til helgen, og lurer på om hun har noe ledig tid. Så tar du det derifra. ;)

Lenke til kommentar
Jeg drikker å drikkker vørterøl. Lol.

 

Vørterøl er godt, men for pingler.. :wee: Her drikkes det Corona øl samt sitter jeg og chatter med ei driiiiiiiiiiiiiit herlig jente jeg skal hooke-up med i påska, skal på fjelltur.. ohh yeah! (Ja.. fjellturer kan være nokså kinky de også..) :wee:

 

Hun bommet på første med å gjette 15, deretter sa jeg større også bommet hun på andre også. Spørsmålet nå er om jeg for det første ønsker å "collecte" tjenesten og om hun er villig til å stå for det hun ble med på i veddemålet.

Du nevner for henne en gang du treffer henne at hun har en gjeld å gjøre opp for. Så gliser du skikkelig, og sier at du er motstander av sexpress men at du har en film du skulle ha sett til helgen, og lurer på om hun har noe ledig tid. Så tar du det derifra. ;)

 

Haha! Good one.. :wee: Får prøve på noe slikt, "filmer" er kjedelige og funker ikke uten selskap uansett, så passer vel igrunn fint.. ;)

Lenke til kommentar
Du nevner for henne en gang du treffer henne at hun har en gjeld å gjøre opp for. Så gliser du skikkelig, og sier at du er motstander av sexpress men at du har en film du skulle ha sett til helgen, og lurer på om hun har noe ledig tid. Så tar du det derifra. ;)

Hører at du har god erfaring. :hrm:

 

 

:tease:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Jeg drikker å drikkker vørterøl. Lol.

 

Vørterøl er godt, men for pingler.. :wee: Her drikkes det Corona øl samt sitter jeg og chatter med ei driiiiiiiiiiiiiit herlig jente jeg skal hooke-up med i påska, skal på fjelltur.. ohh yeah! (Ja.. fjellturer kan være nokså kinky de også..) :wee:

 

Hun bommet på første med å gjette 15, deretter sa jeg større også bommet hun på andre også. Spørsmålet nå er om jeg for det første ønsker å "collecte" tjenesten og om hun er villig til å stå for det hun ble med på i veddemålet.

Du nevner for henne en gang du treffer henne at hun har en gjeld å gjøre opp for. Så gliser du skikkelig, og sier at du er motstander av sexpress men at du har en film du skulle ha sett til helgen, og lurer på om hun har noe ledig tid. Så tar du det derifra. ;)

 

Haha! Good one.. :wee: Får prøve på noe slikt, "filmer" er kjedelige og funker ikke uten selskap uansett, så passer vel igrunn fint.. ;)

Slapp av da jeg har jo sagt før i tråden at jeg er schizofren har jeg ikke?

Går derfor på medisiner. Kan ikke blande alchohol og medisin vettu. Egentlig synd på meg som ikke kan drikke. Hadde jeg kunnet drikke hadde drukket masse likører. Amarula, bananlikør osv og vin seff. Spansk liker jeg.

post-148712-1204658559_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hahaha! Nå traff eg Sindre som sat og leste med et blinkskudd i skrittet med ein tøffel! xD

Han ligg og gråte no. ^^

*vente på at Sindre skal ta hevn* :)

 

Ja, de andre ble liksom ikke det samme... :(

 

:p

 

Etter den første var det jo ikke like spennende om de neste gikk bra, det regner man jo nesten med. :wee:

:!:

Du vet at det der høres stygt ut, ja?

Lenke til kommentar

Ahh nå som vin er nevnt går vi lett fra puling/suging/og damer in general over til vin-snakk folkens! :wee: Hvilken og type vin er deres favoritt? Personlig har jeg en mor som drikker en del vin og har dermed arved litt kunnskap samt smak her og der. (Nei hun er ikke alkoholiker eller noe i nærheten bare for å avkrefte alle mistanker. Men hun tar seg gjerne et lite glass rødvin på kvelden til noe TV kos osv.)

 

Selv liker jeg best italiensk vin, da gjerne vin fra Piedmont/Piemonte. Noen utrolig gode viner derifra som jeg virkelig elsker er Barbaresco, Barolo, Giacomo samt Amarone vin. Er også glad i andre viner med god krydret smak som f.eks. vin fra Spania og Chile. Selvom jeg misliker det meste av fransk vin er jeg en tilhenger av Bordeaux vin, de smaker som oftest himmelsk de også. Disse er altså alle rødviner. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg er ingen kjenner, men jeg liker rødvin. Ikke før søt og ikke for sur. Aner ikke hva merker jeg liker eller ikke. Bare drekker det jeg får. Kjøper jeg selv på polet, tar jeg bare ei flaske tilfeldig stort sett.

 

Hvithvin er altfor surt til å sitte og drikke uten mat. Har enda til gode å smake en champagne som ikke smaker helt for jævlig bittert og søtt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...