Bytex Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Jeg tolket det dithen, ja. De shaver seg jo hele tiden visstnok. Jeg bare shavet og lot det gro igjen. Det klødde. Hardt. Endret 23. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du blir vandt til det. Må lide for skjønnheten, vettu. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Gææææir, skal du begynne å spille RIFT med meg igjen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er litt opptatt med Star Wars nå. Og utenom Star Wars er jeg opptatt med å bli mer vellykket i sosiale sammenhenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ha-ha, okay, ser den. ^^ Jeg ble litt smålei SW:TOR. Kompisen min som "lurte" meg inn i det bruker alt for lang tid på å kjøpe seg ny PC som takler spillet. Og så ville venninna til venninna mi (og typen hennes) ha meg til å spille Rift igjen, samt LoL, så for å bonde med dem så fyrte jeg opp Rift for 3 dager og fikk noe fancy bonus-greier, alt sammen gratis. Forørig er jeg skeptisk til å stå opp før 7, men vet med meg selv at det er noe jeg må venne meg på om jeg skal komme meg ut i arbeidslivet igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Forørig er jeg skeptisk til å stå opp før 7, men vet med meg selv at det er noe jeg må venne meg på om jeg skal komme meg ut i arbeidslivet igjen. Jøss, stå-på-vilje? Kjempebra Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er litt kult å finne ut at det er mye større sannsynlighet for å vinne i lotto enn at vi går ut av klasserommet i lik rekkefølge to ganger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hehe, bare vent, kl 14 i dag kommer en post fra Datasmurf om at han skjønner ikke hva som skjedde men han våkna nettopp. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hehe, bare vent, kl 14 i dag kommer en post fra Datasmurf om at han skjønner ikke hva som skjedde men han våkna nettopp. Jepp! Og at han nettopp har laget oste-bacon soufflè, så da er det i grunn ikke noe vits i å ringe eller ta kontakt med noen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Sukkerholdige leskedrikker er aldeles fortreffelig å nyte til frokosten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Nei, er vel på tide å slepe ræva i seng. Kom hjem fra nattskift for 2 timer siden. Men noen jævler driver og hamrer et sted i blokka her..hrmmzz. Endret 24. januar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hehe, bare vent, kl 14 i dag kommer en post fra Datasmurf om at han skjønner ikke hva som skjedde men han våkna nettopp. Sorry mac, men jeg har vært i byen i hele dag og vandra rundt mellom Outland, Platekompaniet, Deli de Luca og øyelegen. Det var grunnen til at jeg var oppe så tidlig. Tornerose hadde time der klokken 9, så vi måtte opp tidlig for å rekke bussen inn til byen. Timen tok rundt 1,5 timer og så måtte vi vandre rundt i byen til ca 12 mens vi venta på at synet hennes skulle komme tilbake. Det gjorde det vel og merke ikke, men vi ble forfrosne og ville ikke bruke mer penger, så vi tok bussen tilbake og kjørte hjem. Litt farefullt på glatta, i alle fall så lenge hu hadde maks dårlig syn, men skitt au. Vi kom oss helskinnet frem om ikke annet. Hehe, bare vent, kl 14 i dag kommer en post fra Datasmurf om at han skjønner ikke hva som skjedde men han våkna nettopp. Jepp! Og at han nettopp har laget oste-bacon soufflè, så da er det i grunn ikke noe vits i å ringe eller ta kontakt med noen. Ble nok panini med pikant salami og sjokomelk på Deli de Luca litt over ni i morges, gitt. Var enten det eller sushi og sushi frista ikke for fem flate øre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ble tornerose skutt med laser? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Nei, de dryppa øya hennes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Åh. Så kjedelig da. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hva godt kan jeg kjøpe på vei hjem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg